Kimler Geldi Kimler Geçti

Salı, Haziran 5

Oh Laa Laaaaaa:) (Mim)

Mr. E mimlemiş beni.Teşekkür ederim ona.
Kuulumsu Kadın'dan da zorla mimi aldım gibi bir şey oldu.Öyle bir amacım yoktu oysa :O
Mimimizin konusu bizi nelerin mutlu ettiğini anlatmak.
Ohooo çok şey var tam benlik bu mim :)
Haydi başlayalım :)
Deniz.
Bakar mısınız şu dalgalara?Ne kadar ferah ne kadar iç açıcı :)
Ailem.
Ailemle birlikte olmak müthiş mutlu ediyor beni hep beraber olmak :)
Bir çok arkadaşım arkadaşlarını tercih ediyor ailesine.
Ne kötü.
Keşke hep beraber olsak ailemle başka hiçbir şey istemem...

Arkadaşlarım-Dostlarım
Onlarla vakit geçirmeye gülüp eğlenmeye bayılıyorum :)
Hele bazıları var ki onlar vazgeçilmez onlar bir tane onlar canııııımın en içi :)

Korsan.Köpeğim.O geri geldi artık bizim  :))

Bakışlarını yering.

Beni koruyor burada :)



Bıdığım 

Şımarık :)))

Baya büyüdü :)

Şapşal :D


Yattı bacağıma uyudu :)

Ayağımla oynamayı çok seviyor deliii :D

Canım :)

Karlı havalar.
Bildiğiniz gibi Ege'ye her gün kar yağmıyor kışın.
Yağdı mı saldırıyoruz sokağa zaten :))
Çok mutlu eder beni kartopu oynamak
Mesela şu bankta otursam üşüsem ne güzel olurdu...

Kitap okumak.
Kitap satın almak.
Kitap yazmak diyemeyeceğim maalesef :P
Kitap okumak bambaşka bir şey gerçekten insanı alıp götürüyor uzaklara...

Müzik dinlemek.
Sanırım anlatmama gerek yok nasıl mutlu ettiğini? :)

Piyano çalmak.
Beni en çok mutlu eden şeylerden biri :)
Kendimi kaptırıp saatlerce uğraşıyorum bazen...

Sahilde tek başıma yürümek...Pervasızca...
Ama bir kuralım var.
Tek başımaysam mutlaka beyaz elbise :)

Denizyıldızları :)
Müthiş mutlu ediyorlar beni :))

Hayvanlar :)))



Sıcacık bir kahve


Yanında bu ııım

Ya da bu.



Ya da bu.
:)
Ferah bir portakal suyu :)

Bisiklet binmek 


Burada onunla olmak...







Bu hamakta kitap okumak veya müzik dinlemek.
Ah ah hey gidiiii :((
Ama tek başıma


Onun yerinde ben varım aslında.
Anladınız siz.

Paten kaymak.

Smoothie

Lunapark 
Aşırı eğleniyorum

Balonlaaar 


Derinlere dalmak...



Mimlenenler
Deeptone
Huzursuz Ruhum
S.Darko
Maya
Mariposa
Çalıkuşu
Poliganum
Aylak
Mila
1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız
Pastel
Greta
Nini
BeyzaMollaahmetoğlu
Siyahkuğu
PembeKereste
Sparrow
Güven T.
Şaşkın Pingo
Rococosh
Prometheus
DepresifPolyanna
Amak-ı Hayal



Böyle yazıyorum çünkü yazmayınca kimse üstüne alınıp da yapmıyor.
Ayrıca lütfen unuttuğum varsa ismini söylesin hemen ekleyeyim aceleyle yazdım çünküm
Hepinizi seviyorumm :)
Bloglarınıza gelip haber vericem :)
Ayrıca yapmış olanlar varsa listede k.bakmasınlar bakamadım yapıp yapmadığına bazılarının





45 yorum:

  1. Hamak,deniz kenarı,köpek,pianooo,kahvee çeşit çeşit,farklı ülkelerden hem de veee kitap ; ama kimse olmayacak, insanlardan uzak,kalabalıktan uzak olacak her zamanki gibi. O zaman tadı çıkar, insanlar doğru zamanlarımdaki çeldiriciler gibiler.

    Bu mim 2. sefer geldi bana, bir ara yaparım muhterem, "oğlum bak git" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kimse olmayacak katılıyorum kalabalıktan uzak ve sessiz :)
      Yalnızlığı seviyorum bazen insanlara gerek olmuyor :)
      Haha ne zaman istersen yaparsın tabii bekliyorum cevaplarını:)

      Sil
  2. Resimler çok güzel :)
    Ben de ailem yanımda olsun başka bir şey istemem, onları hiçbir şeye değişemem..
    Paten ve piyano ımmm.. düşüncesi bile mutlu edici fakat bende yetenek sıfır işte o sorun :)
    Hepsini sevdim çok güzeller (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizgemi seni de yazacaktım baktım yapmışsın :)
      Ben de değişmem asla... :)
      Patende çok başarılı olduğumu söyleyemeyeceğim ama çok keyifli :)
      Yetenekle alakası çok yok aslında istersen sen de çalabilirsin ben de yetenekli değilim mesela :)

      Sil
  3. Yazıyla tamamen alakasız bir şey söyleyeceğim.
    Anaaaaaağ, Lux Aterna sağ tarafta, pianoda, farklı versiyon, aman tanrııııaaaam. Ben mi benzetiyorum ya da? Yok ya oo, pianist kendi yorumuyla süslemiş. Piano çalmaya tekrardan başlayınca ben de çalacağım onu. Kendi versiyonumla. Yia. Artık benim versiyonumu koyarsın. ehehehee. Ve evet, harika bir şey.
    Lana Del Rey de çok keş gibi söylüyor yahu şarkıları. Ama çok beğeniyorum, bildiğin kafa yapıyor sanki. ahaha.
    "Ölmek için doğduk!" ilginç bir bakış açısı, karamsar fazlaca ama. Neyse, yine uçtum ben. susuyorum ben.
    Tamam şimdi yazıya dönelim:
    Ben o köpeği yeriiiim. Allah sahipli sahipli büyütsün. ehehe.
    Kitap ayrı bir sevda ya. O ilk aldığındaki heyecan falan. Pek bir severim.
    Tatlılar, kahveler, müzikler.
    Piano çalmak. Evet, kesinlikle.
    Paten çok kasınç; ama eğlenceli de be. Evet.
    Neyse çok konuştum cidden, susarım ben.
    Mim için de çok teşekkürler. Vakit bulabilirsem yapacağım. Ama önce önceki mimleri yapmam gerek. Ohhh, hayat çok zor. ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya lütfen alakasız filan diye düşünme söylediğin hiçbir şey alakasız değil :)
      evet evet ama lux aeterna değil o başka birisinin piyano versiyonu :)
      ama parça aynı tabii requiem for a dream :)
      inşallah çalarsın sana bir sır vereyim mi ? ben de çalabiliyorum bunu ama daha başlarındayım :)
      senin versiyonunu zevkle koyarım :)
      lana del reyi sakın ola canlı dinleme berbat onu söyleyebilirim ama evet benim de çok hoşuma gidiyor :)
      susmaaaaaaaaa
      benim köpeğimi mi ? :P
      ya lütfen çok konuştum dersen üzülürüm :(
      ne demek beyz ehe ehe istediğin zaman yaparsın tabii :)
      hahaaha hayat zor evet :D

      Sil
    2. Aaa, tamamlayınca artık bir kaydedip atarsın buralara? Merak ettik. ehehe. Ama cidden piano çok güzel bir şey ya, küçükken daha çok önem verseymişim keşke.
      Bir tweetimle açıklayım piano sevdamı: "Hoş bir piano, tatlı sesli bir vokal, hafif tonlama karmaşası falan. O şarkıyı mükemmel eder." Gitara falan gerek yok, piano olsun, vokal olsun, yeter. ehehe.

      Sil
    3. umarım tamamlayabilirim tamamlayınca atıcam söz ama biraz uzun sürebilir :)
      bence hala önem vermen için geç değil :)
      çok güzel açıklamışsın katılıyorum :)

      Sil
  4. çok keyifli olmuş.. şımarık havhavına bayıldım..
    çok teşekkür ediyorum... ama ben yaptım bu mimi..

    http://dayatmalardakaybolus.blogspot.com/2012/06/mim-ooh-la-la.html#axzz1ww2iI0fc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman tanrım çok unutkanım şimdi hatırladım sizin yaptığınızı hatta ben yorum yapmıştım postunuza ne kadar safım!
      ay kusura bakmayın ya hatlarım karıştı yaşlandım önceden böyle değildim ben:))

      Sil
  5. 1 dakika iki tane Beyza var listede? Kimmiş o diğer Beyza? Hıı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Her yerde bu kafasına hayranlıkla gülmekten yarıldığım hatun dişi :) Sen teksin tek :))

      Sil
    2. sensin beyz :O
      yanlışıkla iki kere yazmışım ama düzeltildi :)
      aman tanrım çok kıskanç gördüm seni :) :P
      senden başka hiçbir beyza yok gönlümde :)) (a)

      Sil
    3. ahahahaa, teşekkürler kedigillerin en ingiliş tiğçıraağ.

      Yok yahu, kıskanç değilimdir. Zaten dershanede benden başka 3 tane daha Beyza var, biliyor musun? Ama işte Blogspot'ta tek olalım dedik! ehehe.
      Ayyy, teşekkürler efenimm. Gönüllerin mazbutu olmaya geldim been. ehehe.

      Sil
  6. İçim açıldı okurken :) Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim :) yapmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba...
    Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim :-))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      geliceeem görüşmek üzere :)
      yemek bloglarıyla aram çok iyi zaten :D
      sevgiler...

      Sil
  9. Deniz Yıldızım yapmaya çalışıcam :) teşekkür ederim.

    Valla tebessümle okudum yazdıklarını ve fotoğraflar harika, diyorum ya mutluluk böyle bişey işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam aslım unutma ki yapmak zorunda değilsin zaten yoğunsun bu günlerde :)

      ne güzel sen tebessüm ettiysen çok teşekkür ederim :)))

      Sil
  10. Bu kadar güzel deniz resimlerini nerelerden buluyorsun çok güzeller :D
    Şu mavi sandal mahvetti beni :P
    Yazmaya çalışacağım ama söz vermiyorum, yazamazsam kırılma lütfen :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :D çok sevdiğim için sürekli bakıyorum bir yerlerden :P
      çok hoş mavi sandal cidden:)
      yok estafurullah kırılmam siz bilirsiniz tabii:))

      Sil
  11. canım çok teşekkür ederim, ilk fırsatta yazıcam.

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler mim için, ve yaptım az önce okuyabilirsin :)

    YanıtlaSil
  13. mimin var canıııııımmmm:):):)

    YanıtlaSil
  14. yeni gelebildim.
    bunu çok sevimli yanıtlamışsın.
    :)
    bak bu mimi bana sen sessiz gemi ipekböceği hepiniz aynı anda gönderdiniz. :)
    ama yetişemedim herkes yaptıııı.
    :)
    bak bugün taptaze bir mim gönderdim sanaaaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim diiiğp :)

      demek başka mimlere öncelik veriyorsun :(
      şaka şaka yapmak istemezsen yapma tabii :P

      teşekkür ederim yakaladım o halde :))

      Sil
  15. coook güzel resimler, ve cogunda aa bende bende diye yerimden hopladim :D
    mimledigin icin tesekkür ederim, yapmaya caliscam!:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim :)
      hahaha öyle mi :D
      ni demek pingocum yap yap zevkle okuycam :P

      Sil
  16. Sanırım bu mimde bende mimliyim haber verdin ama isim yok doğru mime mi baktım bilemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet sizde mimlisiniz ya bir ara bilgisayarımın azizliğine uğradım kapandı kendine kendine o yüzden olmuş olmalı hemen düzeltiyorum ki :)

      Sil
    2. biraz geç cevaplıcam galiba umarım kızmasın:/

      Sil
    3. yok hiç sorun değil kızmam tabiki :)

      Sil
  17. Yavrular ne kadar tatlı duruyor efem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diymi ama çok tatlıdır benim köpeğim hele küçüklüğünde :)

      Sil
  18. bak burada sölediklerin beni öle mutlu etti ki.
    bi de köpüler.
    :)
    hep mutlu olacaksın hiç anlamam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel mutlu edebildiysem :))
      köpüler nedir deep :)
      oluruz oluruz ama sen de oooool olur mu :)

      Sil

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)