Kimler Geldi Kimler Geçti

Perşembe, Haziran 9

August Rush (Kalbini Dinle)

Yukarıda gördüğünüz filmin afişi.Ben zaten afişini görünce filmi çok merak ettiğim için izlemeye başladım
Filmin özeti bu: Yetenekli ve karizmatik İrlandalı gitarist ile genç ve güzel çellist New York'taki Washington Square'de karşılaşırlar, ancak bu sıradan bir gece değildir. Büyülü anlar yaşayan ikili bir süre birbirlerinden ayrı düşeceklerdir. Ancak onları ufak bir çocuk bir araya getirecektir: Küçük bir yetim olan August Rush sokaklarda kendi müziğini yapmakta ve sihirli bir güç tarafından korunmaktadır. Küçük August yeteneğini giderek herkese kanıtlamaktadır.
www.sinemalar.com
Ama bence hakettiği gibi bir özet olmamış.
Benim film hakkındaki düşüncelerim ise şöyle: Müzik.Müziği böyle harika bir film daha izlememiştim.Müziği hissedebilir misin sen? Kaldırımda yürüyen insanların ayak seslerinde, yoldan geçen otobüslerin çıkardığı seslerde, rüzgarda hafifçe sallanan başakların çıkardığı seslerde,yıldızlarda,içinde... İşte Kalbini Dinle böyle bir film.Baş rollerde dünya tatlısı Freddi Highmore olmak üzere Keri Russell Jonathan Rhys ve son olarak da tabiki usta oyuncu Robbin Williams.Hepsi o kadar ustalıkla ve tabiki ustalığın yanında öyle tatlı oynamışlar ki size müziği en derininizde hissettirmeyi başarmışlar.Müziği içinde hissedenlerin kesinlikle izlemesi gereken bir film.İzlediğinizde hemen bir enstruman çalmak isteyeceksiniz.Tabi müziği hissettiyseniz!İzledikten sonra bıkmadan tekrar tekrar izleyeceğiniz bir film.Benim 5. izlemem oldu sanırım.İzledikçe bağlanıyorum ve ağlıyorum...

Bu filmi o kadar çok seviyorum ki hakkında konuşmadan da duramıycam.Film 2007 yılında yapılmış.Ama ben tabiki bu filmi geçen sene izledim yani 2010da.İmdb puanı ise 10 üzerinden 7.5.Bana kalırsa 8 verilmeliydi.Çünkü öyle güzel anlatılıyordu ki herşey.Film insanın içine dokunuyordu.Üstelik bir tane de oscar ödülüne aday gösterilmiş bir film.Gelelim karakterlere.
Yukarıda gördüğünüz afacan bu filmde başrol oyuncularından biri. Gerçek hayattaki ismi Freddie Highmore filmdeki ismi ise August.O kadar tatlı canlandırmış ki rolünü hayran kalmamak imkansız bu genç yeteneğe.İzlediğiniz zaman keşke bende böyle çalabilsem diye düşünüyorsunuz içinden.O müziği dinleyen biri.Her duyduğu şeyi hisseden ve müziğin onu ailesine götüreceğine tüm kalbiyle inanmış...Ve haklı da.
Yukarıda gördüğünüz bayanın gerçek ismi Keri Russel.Keri bu filmde çello çalan genç bir bayanı canlandırıyor yani bir çellist. Augustun annesi rolünde.Kendisi de büyük bir yetenek.
Bu gördüğünüz Jonathan Rhys. Filmde yetenekli ve karizmatik bir gitaristi canlandırıyor. Ve gerçekten de karizmatik:) Sesiyle de büyülüyor insanı...
Herkesin bildiği gibi Robin Williams.Robin Williams'ı o kadar çok seviyorum ki bu filmde de hayranlıkla izlediğim bir kişi.Filmde yetim çocukları sahiplenmiş ve onlara sokakta ensturuman çaldırtarak para kazanan birisini canlandırıyor.
İşte böyleeee!Usta oyuncular hepsi de . Gelelim son sahneye.Tatlı mı tatlı bir son olmuş bu film.Son sahnesinden bir fotoğraf

Ve filmden sevdiğim bazı kareler:



Ve son sahne:



İşte bu haftanın filmini de paylaşmış bulunmaktayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)