Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazartesi, Haziran 6

Sizin şarkınız ne ? :)

Bazı şarkılar var ki hiç anlamını bilmediğiniz halde ağzınıza günlerce hatta haftalarca takılır.Bazı şarkılar ise aklınızda yıllarca yerini korur.Bunun nedeni ise o şarkının bir anlamının olmasıdır.Bir sürü şarkı var sevdiğim farklı farklı.Sadece rap ya da sadece rock da dinlemem.Kulağıma hoş gelen her türlü müziği dinlerim.Ve o kadar çok müzik dinlerim ki günde.Sadece ben de değil.Sen de dinlersin.Biz dinleriz:)Mesela yolda giderken kulağımıza bir ses takılır.Dönüp baktığımızda mağazadaki televizyondan gelen bir şarkıya bakmış olabiliriz.Şarkının sonuna yetişmişizdir ve şarkı da çok hoşumuza gitmiştir.Şarkıda bizden birşey buluruz çünkü.Ya anlamıdır ya da herhangi birşey.Önemli olan o anda kulağımıza hoş gelmesidir.Demek istediğim o ki insanlar şarkıdır.Ve her insanın hayatını değiştiren bir şarkı vardır.Benim şarkım ise Halo-Beyonce ... Bu şarkı hayatımı o kadar güzel ifade ediyor ki.O kadar güzel anlamlandırıyor ki.Bunu size anlatmam imkansız.Ancak sizin de böyle bir şarkınız olduğunda anlarsınız demek istediğimi.Benim hayatımı değiştirdi bu şarkı.Anlamlandırmamı sağladı.Nedenini sorarsanız ben de bilmiyorum.Aslında biliyorum da kendime bile ifade etmekte zorlanıyorum sanırım.İnsanın kendine bile açıklayamadığı şeyler olur ya işte böyle birşey bu da.Sizin de şarkınız var mı ? Şarkınızı bulmak için çabalamayın.O hayatınızı değiştirecek olan ses kulağınıza girdiği anda anlarsınız zaten.Sadece içinizden gelen sesi dinlemeniz yeterli.




Halo... Halo... Halo... Ah halo... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)