Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazartesi, Haziran 6

Fizik sınavı(Öyk)

Oysa yaptığım hiç de hoş karşılanmayacaktı.Bunun ailem tarafından olması da şaşırtıcı da değil.Sınavım var üstelik karnemdeki tek ikimin düzelmesi bu sınava bağlı.Ama ben oturmuş yazı yazmakla meşgulüm.Yazdığım şey ise derslerle ilgili.Derslerle ilgili yazabiliyoruz değil mi? Ben burada yeniyim de.Gerçi istediğimi de yazabileceğimi umuyorum.Sonuçta benim kişisel sayfam değil mi? Neyse içime dökmeye devam edeyim size :) Sınavın ne sınavı olduğunu duyunca herkes bir ıyyy çeker herhalde.Evet ne olabilir acaba? Kesinlikle fizik.Fiziği seven tanıdığım tek kişi fizik öğretmenim.Böyle olması da garip değil doğrusu.Karnemi düzeltmem lazım annemlerin emeklerini boşa çıkarmamam lazım.Çünkü onlar bana o kadar destek oluyorlar ki.Çoğu ergen annelerinden babalarından nefret ediyor.Bense seviyorum onları.Bazen canımı sıkmıyor değiller ama benim iyiliğim için uğraştıkları belli.Özellikle annem.O tam bir melek.Arkadaş dost.Ve annem evde yok.Evde kimse yok.Yapayalnızım.Ve sınavıma çalışmalıyım.Ama canım uyumak ya da film izlemek arasında tercih yapmak istiyor.Çalışmak da neymiş.Uyumak uyumak en iyisi uyumak ya.Şöyle bir güzel boyun ağrılarım da gider.Vicdanımdan gelen ses:Sınaav nolacak? diyor.Of ya uyandıktan sonra çalışırım ne de olsa değil mi ama ? Saat şu an 8. İki saat uyusam 10 olur.Onda kalkıp ders çalışırım.12.30da da yatarım.İşte hayatımı planlamak budur ya.Ben herhalde burayı daha çok günlük gibi kullanacağım.Evet sevdim burayı.Şimdi uyumaya kaçıyorum.Rüya görürüm inşallah.Rüyalar insanın hafızasını güçlendirirmiş.Bu kadar şey okudun bari birşey öğren.Haydi görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)