Kimler Geldi Kimler Geçti

Perşembe, Haziran 16

Ramses Serisi

Ramses.Herkes Ramses'in Firavun olduğunu biliyordur.Firavun ne demek onu da biliyordur herhalde.Ben de öyle ayrıntılı olarak bilmiyorum ama en azından Mısır hükümdarlarına verilen isim olduğunu biliyorum.Bu kadarı da yeterli bence.Arkadaşımdan 3 ay önce Ramses serisini almştım okurum diye.Zaman bulamadım bir türlü.Aslında bir sürü boş zamanım vardı ama zamanımı bu seriyi okumakla geçirmek sıkıcı geldi bana.Sıkıcı zannediyordum bu seriyi.O yüzden hiç okuyamadım.Geçenlerde sınava çalışırken Ramses:Işığın Oğlu diye parladı birden gözüme.Dayanamadım bir iki sayfacık okuyayım dedim.Bir bakmışım 90. sayfaya gelmişim bile.Alıp götürdü beni.Didimdeyken de bitiriverdim.Çok etkileyici bir kitap.Artık Mısır'a karşı daha meraklıyım.Siz de okuduktan sonra duyarsız kalamazsınız.Kitaptaki sözlerin insanı etkilememesi mümkün değil.Seri 5 kitaptan oluşuyor.Ramses:Işıığın Oğlu.Milyonlarca Yılın Tapınağı.Kadeş Savaşı.Ebu-Simbel'in Kraliçesi.Batı Akasyasının Altında.Ben ikinci kitabı okumaya başlıycam şimdi.Ne kadar sürede bitirebileceğim acaba.Ara sıra kendimle yarışmadan edemiyorum.Kendime bir süre koyuyorum ve bu süre içinde bitirmezsem adam değilim ya da salağım vs..vs gibi şeyler üretiyorum.İşe de yarıyor ha.Koyduğunuz şarta bağlı tabi.Mesela ikinci kitap kaç sayfa bir bakiyim.Evet 328 sayfa.Bence ben bunu 7 günde bitiririm.7 gün ne ya.Bir hafta işte:D Bir hafta sonra haber veririm.Haydi şimdi biraz kitap okuyalım.












Bu arada en büyük Cimbom:*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)