Kimler Geldi Kimler Geçti

Perşembe, Haziran 9

Kışta Kalmış Kalp


Yaz geldi hepimizin de bildiği gibi.Şu mutlu aileyi görünce özenmemek mümkün değil.Ben de isterdim öyle eğlenmeyi ailemle birlikte.Kumdan kaleler yapmak yaptığımız kalelerle ilgili hayaller kurmak... İnsanın içi açılıyor yaz gelince.Herşey yenileniyor.Herşey de bir cıvıltı var.Herşey canlı.Kendimi öyle hissetmiyorum ama ben herhalde hissetmeyen sadece ben varım.Dışarı bakıyorum şimdi camdan.Güneş öylesine parlıyor ki sanki benim için doğuyormuş gibi her gün... Gözlerimi kapatınca bile ışığını hissettiriyor bana.Kuşlar ise tatlı tatlı ötüşüyorlar.Odamın penceresinden dışarı baktığımda daha da artıyor küçük dostlarımın sesi.Herkes bana yardımcı olmayaçalışıyor.Kurtul artık bu durumdan!Kabuklarından sıyrıl artık tazelen! Elimde olmayan birşeyi başarmak çok zor.Ama en azından denemeliyim değil mi? Bunu borçluyum kuşlara,güneşe.Annem peşimi bırakmıyor iyileşmem için.İçimden gelmiyor dışarı çıkmak anne diyorum.Neden diyor.Cevap bile veremiyorum.Anlatsam herşeyi bir anda.Nasıl karşılardı acaba? Cevap vermememe rağmen peşimi bırakmıyor ve tatlılıkla ikna ediyor beni.İkna olmuş olmam sadece daha fazla bu konu hakkında konuşmamak için.Zaman geldiğinde çıkmayacağım oysa.Belki de çıkarım.Çıkmalı mıyım? Kesinlikle çıkmalıyım.Anneme bunu borçluyum.O birçok anneye göre çok daha anlayışlı.Hatta dünyadaki en iyi anne.Ergenlerin çoğu annelerini sevmemelerinden bahsediyorlar,sinirleniyorum.Sadece benim annem mi böyle ? Yoksa onlar mı terbiyesizler? Neden sevmiyorsun diye soruyorum.Daha cevabını bile söyleyemiyorlar.Kavga ediyorlarmış.Benim annemle ettiğim kavgayı kimse edemez sanırım.Ama ben hala seviyorum onu.O da beni seviyor tabii ki.Karşılıklı olarak hissediyoruz biz sevgimizi.Önemli olan da bu zaten.Neyse yahu.Konudan konuya atlamakta da üstüme yoktur hani.Sonuç olarak tüm evren herşeyiyle beni dışarı davet ediyor.Yazın geldiğini anlatıyor bana,dışarı gel güneş sana yardımcı olacak diyor.Toprak sana yolu gösterecek.Kuşlar seni yalnız bırakmayacak...Tek yapman gereken bir adım atmak... Oysa kalbimde yaşananlar çok daha farklı.Kafam karışıyor.İçime bakıyorum:soğuk,buz tutmuş her yeri... İçim titriyor birdenbire.İçimi yakan birşeyler var içimdeki soğuğa rağmen.Yazın sıcaklığından farklı birşey bu.Sanırım bu sıcaklık içimi yakmayı bıraktığı zaman yazı hissedebileceğim...
Bu arada bu şarkıda özellikle klibi bana yazın geldiğini baya iyi anlatıyor.

http://yaseminmetin.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)