Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazartesi, Haziran 6

Kimsin?

Ben Yasemin.4 kişilik anne baba abla ve kardeşten oluşan ailenin kardeş görevini üstlenmiş bulunmaktayım.16 yaşındayım ve zeka yaşımın daha altlarda olduğu zamanlar yaşadım.Bir çocuk gibi büyüklere saçma gelebilecek sorular sorarım.Ve bundan gurur da duyarım.Çünkü soru sormak beyni geliştirmenin en iyi yöntemlerinden biridir.Ve felsefe sormakla başlar.Ayrıca felsefeye de çok ilgi duyarım.Sen  kimsin? Okuduğum bir felsefe kitabında bu soruyu sormuştu yazar.Bense cevaplayamamıştım.Kim olduğumu ne istediğimi bilmiyordum.Ki hala bilmiyorum.Felsefe hayatımın anlamı olan kişi sayesinde merak saldım.Hayatım da onunla başlamıştı.Nefes aldırtan kişiydi o bana.Ama hiçbir sebep yokken nefesimi kovdum hayatımdan.Hem de hiç açıklama bile yapmadan.Ben kimmiyim kimine göre kötüyüm kimine göre güzelim kimine göre iyiyim kimine göre çirkinim.Kişiden kişiye değişen birşey bu hepinizin bildiği gibi.Bence ben kimim? En önemlisi de bu.Ben kendimi boşlukta sürüklenip duran gezegenlere benzetiyorum.Hatta onlardan daha da sefil bir durumdayım.Ben amaçsızca dönüyorum.Oysa dünyanın bir amacı olmalı.Ve içinde milyonlarca insan var.İyi kötü çirkin güzel aptal akıllı deli uysal.Benim içimde ise kimse yok.Sadece boşluk.İşte ben buyum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)