Kimler Geldi Kimler Geçti

Cuma, Haziran 10

Vişne suyu&çikolata(uyumsuz ikili)

Kendimle yarışıyorum şu an.Ağzımda bir çikolatayı hiç bu kadar uzun süre tutmamıştım.Hemen çiğner ve yutardım.Tadını daha güzel alırdım sanki.Ama şu an tamamen yanılmış olduğumu farkettim.Çikolatayı erimiş olarak yiyince daha tatlıymış be kardeşim!Kimse böyle olduğunu söylememişti.Bir parça daha atıyorum ağzıma.1,2,3,4,5,6,7,8...Gözlerimi de kapattım.Şimdi açtım.Evet sanırım bu bir rekor.40 saniye boyunca çiğnemedim:D En son fıstıığı kalıyor ya işte o harika...Ben fıstıklı çikolataları çok severim bu arada:)Bkz:Fıstıklı Çikolata
Çok leziz değil mi?İçinizden şu an bu çikolatayı nasıl yemek istediğinizi duyar gibiiyim.Ve vişne suyu içip çikolata yenmez diye bir kural yoktur.Ama yine de ikisi bir arada garip gelir bana.Yani böyle yapan birisini görsem garipserdim açıkçası.Zira şu an kendimi garipsemiyorum.Çok hooş yahu.Yiyin bence tavsiyedir.Hem de buz gibi bir vişne suyuyla!Sıcak havalarda iyi gider:) Bkz: Buz Gibi :D

2 yorum:

  1. Yeah.. :D Erimiş! Kesinlikle muhteşem oluyor. Kış gecelerinde donmuş çikolatayı kaloriferin üstünde azıcık bekletip öyle yiyen bir insanım ben! :D

    Ama meyve suyuyla yiyebileceğimi pek sanmam ahah :D

    YanıtlaSil
  2. Ahahaha :D İnanmıyorum sana iyi ki söyledin bunu bizim evde kalorifer olmasada sobada ısıtırım artıkın :D Ben de nasıl yediğimi anlamadım yaa midem sağolsun:))

    YanıtlaSil

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)