Kimler Geldi Kimler Geçti

Perşembe, Haziran 9

Rihannam

Bir kadın olmama rağmen ben Rihannayı tam anlamıyla seksi buluyorum. Böyle bir kadın yok ya.Boş zamanlarımda filan fotoğraflarına baktığım oluyor yahu.İşi o derece ilerletmiş bulunmaktayım.Yanlış anlayanlar oolur şimdi bir kaç kuşbeyinli:D Ehee lez misin ehee diye.Ben de hiç gülmem onlara.Şimdiden söyliyim de öyle düşünmeyin.Eminim benim gibi Rihanna aşıkları vardır.Tek olmadığıma eminim.Sesine de hayranım ayrıca bu kadının.Yok böyle bir ses ya.Çok güzel seksi ve sesi de dehşet.Ama saçını kısa kestiriyor.Önden böyle dikiyor ya.Bir de diktiği saçı taşıyamıyor kafası yana kayıyor hafif bir tutam işte o halini sevmiyorum.Bu aralar saçı uzun ve kızıl.Böyle çok daha iyi bence.

Bu resim favorim yaaa :)





Kızıl şeytan bu kadın.

Ha bir de en sevdiğim parçasını da paylaşiyim:)

Te amo te amo...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)