Kimler Geldi Kimler Geçti

Cuma, Şubat 3

Kar yağıyor laaaaaan! / Çelik Yumruklar Film Müzikleri























Şunun sevimliliğine bakın.O da kendini kaptırmış,kartopu oynuyor.Aynı bizim gibi.Ben 15 tatil nedeniyle sabaha doğru yatıyorum ve en az öğlen 3-4 gibi kalkıyorum.Bu sabah ablamın sesiyle uyandım.Kalkın dışarıda kar yağıyoooor!Ben normalde yataktan on saatte çıkamayan uyuşuk insan ben hemen aşağıya koştum.Ceketimi giydim altımda da pijamalarım var.Hiçbir şeyi görmüyor ama gözüm.İlla karı göreceğim ya.Aydın'da kar inanılmaz bir şey de o yüzden böyle heyecanla yazıyorum.Görgüsüz diyebilirsiniz deyin.Görgüsüz deyin.Umurumda değil o kadar mutluyum ki! 




Kapıdan dışarı bir baktım her yer bembeyaz! Çok güzeldi gerçekten de :) Hemen kartopu oynamaya başladık İlyasla.Demiştim ya Didim'den geldiler.Ama iki kartopu attım elim dondu valla.Donmak da ne kelime acısından elim kesildi ya resmen anlatamıyorum şu an.Sonra içeri girdim.Ablamlar da o sırada hazırlanmışlar tabi atkılar falan filan.Ben yukarı çıktım paçaları ıslandığı için pijamamın altını çıkardım.Bir tane eşofman giydim.Şapka taktım.Eldivenleri aldım.Ablam da istedi.Hepimiz birer eldiven taktık.Yani bir elimizde eldiven diğerinde yok :D Çorap filan geçirmeyi düşündük hatta bir ara elimize.


Bizim evin yanında erkek yurdu var.Karşısında boş bir alan.Yurttaki tüm çocuklar o boş alandaydı resmen.Büyük küçük demeden herkes kartopu oynuyordu :) O kadar eğlenceli bir görüntüydü ki!Biz de ablam ben ilyas fahriye abla oynuyorduk.Kelimelerle anlatamayacak kadar eğlendim.Uzun süredir bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum ya.Sonra baktığımda yurttakiler nazilli bardağı gibi dizilmiş fotoğraf çektiriyorlardı ve kardanadam yapmışlardı ama 2 cm karla ne kadar olabilir ki yani.Biz de çektirmez miyiz canım.Kırk yılın başı bir kar görmüşüz.Onlarca fotoğraf çekildik  :D Yok ağacın altında çekilelim bak bak şurası daha beyaz burada çekilelim elimde kartopu varken çekilelim vesaire vesaire... Öyle yani :)




Sonra da evde film izleyelim dedik.İlk Karadedeleri açtık izliycez.İlyas korkuyormuş biraz ne kadar çaktırmamaya çalışsa da çok belli oluyor :D Ben de kapattım o yüzden.Çelik Yumruklar diye bir film açtım.Harikaydı ya.Cidden çok beğendim.Hatta şu an şarkılarını indiriyorum.Sizinle de paylaşacağım canlarımmm:) Ama önce çektiğim çileleri anlatayım.Saat beşten beri onu izlemeye çalışıyoruz desem yalan söylemiş olmam yani.Bir türlü dolmak bilmedi.Dolduğunda tamam dedik güzelce izliycez herhalde.Shockwave birden bozulmasın mı!FAK.Ne yaptıysam düzelmedi.Ben de partlı aradım.Neyse onu da açtık.2-3 part izledik diğer part 5. dakikada kesildi.Başka yerlerden araştırdım buldum ettim izledik yani tamamladık çok şükür.Ama sinir krizi geçiriyordum resmen.İnsan çok sinir oluyor yahu!Ama sinirim geçti.Filmdeki adam çok yakışıklıydı çünkü :$ 


Bu arada birbirinden güzel kar manzaraları var koymadan duramam :)









Çok şekersiniz ya pamuk şekeri gibi

Ayyaş kardanadam :)

çok tatlıııı ♥







Şimdi filmin müziklerinin listesini yazıyorum:
Fastlane – Bad Meets Evil featuring Eminem, Royce Da 5’9
Here’s A Little Something For Ya – Beastie Boys
Miss The Misery – Foo Fighters
The Enforcer – 50 Cent
Make Some Noise – The Crystal Method Featuring Yelawolf
Till I Collapse – Eminem
One Man Army – Prodigy & Tom Morello
Give It A Go – Timbaland Featuring Veronica
The Midas Touch – Tom Morello
Why Try – Limp Bizkit
Torture – Rival Sons
All My Days – Alexi Murdoch
Kenton – Danny Elfman

































En sevdiğim sahneyi paylaşmadan olmaz.Çok güldüm yaa.Ne kadar tatlı şu minik oğlan yerim ya :D



Ve yazının sonu geldi.İyi geceler herkese :*

4 yorum:

  1. kar manzaraları çok güzel ama ilk resme bayıldım canım .

    YanıtlaSil
  2. burda hala kar yagmadi, kiskandim :(

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı değil mi zeynep,ben de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Nerdesin sen pingocuk Aydına gel ama burda da bir günlükmüş şimdi kar filan kalmadı maalesef:)

    YanıtlaSil

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)