Kimler Geldi Kimler Geçti

Cumartesi, Şubat 11

İlk Mim Heyecanııı/Kişisel Harem Mimi

Sevgili deep beni mimlemiş.Erkekler için 10 kız, kızlar içinse 10 erkek.Kendi kişisel haremimizi oluşturuyormuşuz yani :) Ben haremimde sadece ''o'' olsun isterdim.Yani ondan başkasını istemiyorum gerçekten :) Tek eşlilikten yanayım ama eğlencesine yazıyorum işte.Gerçekte bir haremim olsa sadece o olurdu yani :) Tek kişilik harem nerde görülmüş yahu diyerekten ilk mimi cevaplamaya girişiyorum.Bismillahirrahmanirrahim.Haydi bakalım!


Sanki onu aldatmış olucakmış gibi hissediyorum bunu yapınca.Ama abartıyorum bence.Evet abartıyorum.Neyse


Evet kimler olabilir acaba?İlk düşününce aklıma hiçkimse gelmedi.Ama şimdi bir sürü isim yazabilirim.Hatta bir çoğunu eledim üzülerekten :(


Gelelim ilk isme:
Ryan Gosling.Kendisi tam bir taş olup not defteri filminde beni benden alan kişidir.O nasıl bir aşktır abicim ya sen beni de öyle sev olur mu?
















İkincisi :
Johnny Deep.Nam-ı değer Jack Sparrow.Böyle bir tatlılık yok ya.Onunla birlikte uzun seyahatlere  çıkardık.Keşfedilmemiş yerleri keşfederdik.Açılmadığımız deniz ,okyanus kalmazdı!Macerayı çok severim.Ve macera demek Jack Sparrow demek.





















Üçüncüsü:
Adam Levine! Yahu ses desen onda fizik desen onda tatlılık desen onda.Onda da onda!Hiç onsuz harem kurulur mu canım?Adam Levine candır cigerdir.She will be loved şarkısını bana söylesin canımı yesin :) 













Dördüncü: 
Ee hep gezdik tozduk biraz da hayatın gerçekleri var cağnım.Levent Kırca da olsun çok severim kendisini ara sıra siyaset konuşuruz ara sıra kısa  skeçler oynarız iyi olur  hoş olur.Hem güldürür hem düşündürürüz.Hem güler hem düşünürüz.










Beşincisi:
Teoman-Halil Sezai-Duman üçlüsü.Hepsi de içten yazan insanlar.Halil sezaiyle isyeeeaaaaaaaaağn diye bağırırız bahçede sarhoşlar gibi.Çok ağlatmıştı beni filminde kerata ağlamak istediğim zamanlar için kenarda bulunsun dedim,listeden çıkaramadım.Sevgi anlaşmak değildirle kendimizden geçeriz Teoyla.Ve duman ah duman.Cağnımsın kaan ya seni kendime sakladım.Neler yapmayız ki senle.Herşeyi yakarız !Sen iste yaparız.









Altıncısı: 
Jim Carrey-Aamir Khan
Beni öldüresiye güldüren iki isim.Jim Carrey'i Babamın Penguenleri filmiyle bir başka sevdim.Yes Man filmi de çok iyiydi.Üzüldüğüm kötü zamanlarda şaklabanlıklar yaparak beni güldürmesi için Jim Carrey'i de koydum.Ve Aamir Khan.Bana hint filmlerini sevdiren insan.3 idiots hayatımda izlediğim en tatlı en komik filmlerden biriydi.Hayran kaldım o zekaya!Fırlama ya:) Onunla türlü türlü muziplikler yaparız haremimde ne bileyim insanlara sataşırız eğlenceli olur:D











Yedincisi:
Stefan Kendal Gordy.Allahım yarappim yaaaa.Çok seviyorum ben bu deli oğlanı.Uçuk mu kaçık bir şey.Delidolu şen şakrak tam benim kafadan!Hele o saçları yok mu hele :D Kıvırcık saçları pek sevmem;ama ona yakıştığını düşünüyorum.Kendine özgü bir havası var.Gelelim neden onu seçtiğime.Ee canım harem kurduk tamam hiç parti yapmamak olur mu? Ara sıra dağıtmak gerek.Evet deli gibi dans etmek gerek.O yüzden sensiz olmaz Stefan.










Sekizincisi:
Nazım Hikmet.Harem benim olduğu için kimse seni vatan haini ilan edemez Nazım.Hiç merak etme.Sana o haksızlığı yaptıracak göz var mı bende?Kimi kimin hareminden kovuyorlar?Neyse.Şiirleri beni öyle etkiliyor ki...Bana da öğretse öyle yazabilmeyi?Birlikte derin düşünce alemlerine dalsak.Ay ışığında sohbet ederken birden ilham gelse falan filan...Ah ah.Bir de Can yücel var tabii onun da yeri ben de bambaşka.












Dokuzuncusu:
Channing Tatum.Step up filminden tanıyabilirsiniz kendisini.Çok yakışıklı kaslı ve bir o derece yetenekli bir şahsiyettir.Tek amacım dans etmek.Gerçekten.Birlikte dans etsek hiç fena olmazdı hani.Hele bir sahne var ya kız uzaktan koşup geliyor onu yakalayıp havaya kaldırıyor filan.İşte o sahne gözümde canlanıyor.Ama işte sonunda ikimizde yerdeyiz.Nerde onda beni kaldıracak güç :D





















Son olarak:
Turgut Özakman tabii ki!Öyle saygıdeğer öyle değerli bir hocamız ki kendisi.O kadar çok şey biliyor ki.Ondan öğrenebileceğim çok şey var.Diriliş ,Şu Çılgın Türkler,Cumhuriyet hepsi onun kaleminden çıkmış kitaplar.Ben henüz Diriliş'i okudum.Çanakkale Savaş'ını anlatıyor.Hiç abartı katmadan yaşanmış olan şeyleri anlatıyor Turgut Hoca.Şehitlerimizin ruhu şad olsun!Bana o dönemleri anlatmasını çok isterdim.Sürekli akıl danışabileceğim biri haremimde olmadan olur mu hiç?



Ya aslında bir sürü isim daha vardı aklımda.Mesela Fazıl Say.Birlikte piyano çalardık.O bana öğretirdi ben çabalardım falan filan.Çok seviyorum piyanoyu.Sonracığıma John Lennon var.Onu da haremimde isterdim ama zaten iki üç kişi birden yazdım.Ama napiyim kıyamadım :(


Öyle işte canlarım.Bu benim ilk mimimdi.Heyecan var tabii.Düşünmek yazmaktan daha uzun sürdü.Baya uğraştım sırtım koptu hatta şu anda :D


Takip ettiğim beni takip eden bütün arkadaşlar mimlidir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)