Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazar, Şubat 12

Öykü Yarışması Kararsızlık Aşaması :/




Geçen gün okulda hoca duyurdu öykü yarışması varmış Aydın genelinde.Ve dereceye girenlere ballı lokma misali ödüller var.Birinci olana tam cumhuriyet altını ikinci olana yarım cumhuriyet altını üçüncüyese tahmin ettiğiniz gibi çeyrek cumhuriyet altını.

Okuldan sadece üç tanesi seçilip gönderilecek.Bilmiyorum ben de şansımı denemek istiyorum ama hiç yazmamıştım ki.Ta ki hoca bunu duyurmadan önce bize öykü yazın diyene kadar.Tabi ki hiç ciddiye almadım.Öyle oturup düşünmedim hani ne yazsam ne yazsam diye.Ödevin gösterileceği gün yazdım.Hem de bir ders önce.Ne kadar olursa artık diyerekten saçmaladım biraz.Arkadaş da yardımcı oldu sağolsun saçmalamamama:*

Hoca teker teker çağırıp okuyordu öyküleri.Bazısı internetten alıp getirmişti.Bazısı iki cümle yazmıştı.Bazısının da ablası annesi filan yazmıştı.Hoca bunları bir güzel azarladı ve tekrar yazdırdı ve eksiyi de bastı.Nasıl anladı internetten olduğunu biz de anlamadık.Normalde çok iyi anlatan bir hoca değil.Gerçekten biz bile daha iyi biliyoruz konuları o derece.Hatta bir ders öncesinde konuşmuştuk.Nerden bilecek ya hiç kitap okuduğu yok ki vs vs diye.Ama anladı  yani gözüme girdi o an helal olsun :D

Tabi herkes de ordan burdan bakp gelmemişti yani.Kendisi yazan da vardı birkaç kişi.Sıra bana geldiğinde çok heyecanlandım.Okutmadan önce hocam ama dalga geçmeyeceksiniz tamam mı? Çok saçma oldu biliyorum ama gülmeyin lütfen gibi şeyler söyledim.Tamam dedi.Tabi bir kaç kelimenin anlamını sordu öyle bir çirkin yazmışım ki... :D Bitirdiğinde güzel dedi.Şok oldum.Öykü yarışması için bir öykü daha yazacakmışım.Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.Ben ne anlarım öyküden.Hayatımda yazmamışım etmemişim.Tabi sadece bana söylemedi bir 5-6 kişi vardır.

Hoca bizi gaza getirmek için bir güzel de birşeyler anlattı bize.Bir çocuk varmış son sınıftan.Hiç yeteneği olduğunu filan bilmiyormuş.Zorunlu olarak verilen ödevlerde hoca aferin iyi gidiyorsun biraz da ilerlet filan diye gazlamış gazlamış sonuçta ortaya güzel birşey çıkmış ve yarışmada birinci olmuş.Ve şu an her katıldığı yarışmada birinci oluyormuş.Ben de dedim şu ankine katılmasın o zaman mümkünse:D


Öyle işte cankuşlarım.Sizce bir şansımı deneyeyim mi? Yoksa hiç girişmeyeyim mi bu işe?Kararsızım.Ama yazmak istiyorum bilmiyorum.Hani kazanamasam bile güzel bir şey kendimi geliştiririm en azından yaza yaza.Hem neden olmasın?Belki bende de cevher vardır ama daha ortaya çıkmamıştır.Kendimi kandırıyorum asjkjljkllj.Herneyse öpüldünüz:* Bu arada kedicik ne tatlı değil mi yerimmmm onu.Konuyla bir alakası yok ama işte ben alakasız bir insanım zaten *-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)