Kimler Geldi Kimler Geçti

Cuma, Haziran 10

Kısaca Bugün

Evet okuldan geldim şimdi.Üstümü bile çıkarmadım ve hemen bilgisayarımın başına oturdum.Her zamanki yaptığımdan farklı birşey değildi yani.Ha unutmadan müziğimi de açtım tabii ki.Şimdi O Children-Nick Cave çalıyor.Esrarlı bir havası var bu şarkının.

Arkadaşım aramış beni bir yerlere gidelim diye de ben okuldaydım tabi fizik ödevimi gösterebilmek için.Gelince aradım hemen bugün buuluşamayacağımızı kuaföre gideceğimizi söyledim.Yarın parti var ve kuaföre gitmem lazım.Parti dediğim öyle eğlenceli birşey olmayacak ha.İşte böyle liselilerin düzenlediği birşey.Ama arkadaş grubum katıldığı için ben de gidiyorum.Sıkılacak mıyım acaba heyecan da var biraz.Yarın gelince yazarım nasıl olduuğunu.2 de başlıycak zaten.Elbisemi seçtim şimdiden.Çok güzel birşey ya.Beni de zayıf gösterdi hem:D Gerçi yağlarımı kapatmaya hiçbirşey yetmez ama:P Şimdi nazlıyı arayıp ondan anelyanın numarasını istiycem.Telefonum kayboldu ve kimse bana ulaşamıyor.Doğal olarak ben de kimseye!Öyle işte.Küpe de seçmem gerekiyor.Şu müziği kapatmam lazım lanet! Çaldığı andan itibaren beni esir ediyor...Evet başka bir konu daha.Belki birgün size anlatırım:)) Neyse duşa giriyorum ben.Ve kapanış müziği:

İyi dinlemeler...Bu müzik insana aşık olma hissi uyandırıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)