Kimler Geldi Kimler Geçti

Cuma, Haziran 10

Esaretin Bedeli

Esaretin Bedeli:
Tesadüfen internette öylece gezinirken bu filmi tekrar gördüm ve sizinle paylaşmaya karar verdim.
Filmin afişini görünce filmle ilgilenmemek mümkün birşey değil zaten.Morgan Freemandan bahsettiğimi çoğu film kurdu anlamıştır.Bu adamı öylesine seviyorum ki bir ara googledan morgan freeman filmleri diye aratıyordum.Bendeki yeri ayrıdır.En çok aşık olduğum filmi ise Kır Zincirlerini.O filmin yeri ise apayrıdır bende.Morgan Freeman usta bir oyuncu.Hem de bu filmi arkadaşlarımdan o kadar çok duydum ki izlemezsem sanırım beni dışlayabilirler.(Birşeycik yapamazlar:)) Her seferinde boş zamanımda izleyeceğim dediğim bu filmi hep erteleyip durdum.Sonuç olarak şimdi izliyciiim ve sizlerle sonra yorumumu açıklarım.Aslında filmi izlemeden yorum yapmayı sevmem ama arkadaşlarıma güveniyorum.Böylesine bir başyapıt kesin izlenmeli diye de yazmış bir arkadaş forumuna.İyi de yapmış.İzleyelim bakalım.Ha bu arada konuusu: n İyi Film, En İyi Oyuncu ( Morgan Freeman) dahil 7 Dalda Oscar Ödülü Adayı olan bu muhteşem filmde, umut, arkadaşlık ve yüksek korumalı bir hapishaneden kaçışın olağanüstü hikayesini bulacaksınız.Karısını ve sevigilisini öldürmekten iki kez idama mahkum edilen Andy Dufrense (Tim Robbins) 1947 yılında Shawshank hapishanesine gönderilir. Sakinliği ve olaylar karşısındaki dayanma gücü ona kısa sürede saygınlık ve hapishane tamiratçısı Red (Morgan Freeman) ile güçlü bir arkadaşlık kazandırır. Ayrıca bankacılık tecrübeleri sayesinde hesaplardaki açıkları kapatmasıyla gardiyanlar ve cezaevi müdürü arasında popüler biri haline gelir. Andy’nin haksız mahkumiyetindeki bu sabırlı tutumu özgürlüğüne ulaşma ve kaderini değiştirme yolunda en önemli anahtarı olacaktır.
Bence siz de izleyin derim! İyi seyirler:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)