Kimler Geldi Kimler Geçti

Perşembe, Haziran 9

Mutluluğa Yelken

Of be ben bile kendimden sıkıldım haa.Şu depresyon denen şeyden nefret ediyorum.Yazdığım şeyler genelde hep iç karartıcı şeyler ve daha hiç izleyicim yok.Hiç izleyicimimin olmamasına mı üzüleyim yoksa kendimden bile sıkıldığıma mı.Bu yazdığım son iç karartıcı şey olacak.(Söz veremem)Bir karar aldım.Her günümü farklı geçirme kararı.Düşünsenize her gün aynı şeyleri yapıyorsunuz.Hep aynı arkadaşlar.Sıkılır yahu insan! O yüzden hergün farklı şeyler yapmalı.Sadece ben de değil.Siz de yapmalıısınız.Düşünsenize dopdolu bir hayat! Ne kadar da eğlenceli olur:) Yarından itibaren bu karar yürürlülüğe geçecektir.Of çok resmiyim be! Artık resmilik de yok..Öptüm canımss :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)