Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazartesi, Mart 12

Hey Dün Benim Doğum Günümdü!

Hey dostlar gardaşlar bacılar.Dün benim doğum günümdü!Kutlama yapasım gelmedi hiç.Haftaya yapmayı düşünüyoruz ama bakalım.Sınavlar da başlıyor belki yapmayız.Zaten kutlama dediğim samimi olduğum 6-7 arkadaşımla birlikte bir pasta keseriz sonra da dışarı çıkarız belki.Ben öyle çok abartılı kutlamaları sevmiyorum zaten.
Dün annemin çok yakın arkadaşı olan nursel teyzelerle birlikte kuşadasına gittik.Değişiklik olsun hem de doğum günüm diye.Ece abla da geldi bizimle.(Ece abla nursel teyzenin kızı)İlk pek gitmek istemedim ne yapacağım ben orada diye ama sonradan iyi ki gitmişim diyorum.Çok eğlendik çünkü.Çünkü onları çok seviyorummmm :) Yolda giderken paramparçayı dinledik özellikle 3-4 kez açtık.Annemler de sevdi onları da halil sezaici yaptık :) İsyaeeeeeeeeeğğğn diye başlarlar yakında hehe.



Adada kimse yoktu ama neredeyse.Hava bozuktu biraz belki de ondan.Hatta sileceğimiz yoldayken yağmur da yağıyor petrol ofisinde durmak zorunda kaldık.Öyle gıcık bir ses çıkarıyor ki anlatamam kulağımda yankılanıyor hala.İkisi de birbirine girmişti.Meğersem bir tanesi kırılmış o yüzden öyle oluyormuş.Bozulanı çıkarttılar bir silecekle idare ettik biz de :D 

O durduğumuz petrol ofisinde bir köpek vardı.O kadar tatlıydı ki anlatamam!Ece ablayla ben dayanamadık sevmeye başladık.Cinsini bilmiyorum kırmaydı sanırım ama gerçekten çok sevimliydi oyunlar yaptı bize kendini sevdirmek için.Peşimizden koştu biz tuvalete giderken.Çok şapşal birşey ya :)

Dediğim gibi ada çok kalabalık değildi berduşlar vardı daha çok.Hatta yemediğimiz laf kalmadı.Ece abla da taş gibi maşşallah :D Bir de kısa bir şort giymiş zaten güzel öyle olunca da laflar havada uçuşuyor.Biri bakınca ne bakıyon bok mu var diyo ama öyle bir diyor ki kopuyorum ya :D Çok eğlendim.Benim halim felaketti yalnız.Etek giymiştim ben ama sonra rahat edemeyeceğimi anlayıp kot pantolonumla converselerimi giydim.Nasıl rahat ettim anlatamam.İyi de yapmışım ama hava çok bozdu sonradan.Babamın ahı mı tuttu ne diye gülüşüyoruz kendi aramızda o pek gitmemiz taraftarı değildi de.

Adaya vardığımızda ilk olarak mağazaları gezdik.O kadar ucuz ki anlatamam ya.Aydından bile ucuz.Ben hep daha pahalı sanardım orayı ama yanılmışım demekki.Mağazalara girdik çıktık girdik çıktık ece ablacım bir elbise giydi çok da güzel oldu sonra nursel teyze de başka bir tane giydi o da harika oldu.Ne giyseler yakışıyor zaten onlara canlarım benim :) Sonra ece abla bir tane daha giydi o harika oldu ama ya.Karar veremediler o yüzden hepsini aldılar.Biz de ısrar ettik tabii.

Sonra karnımız acıktı bir yemek yiyelim dedik.Zaten annemler sağolsunlar yanlarında sarma poğaça kek börek getirmişler sanki piknik yapıcaz ya :D Bir köfteciye oturacaktık ama içeride sırf erkekler vardı ve içki içiyorlardı biraz da berduş tiplerdi o yüzden istemedik.Orada çalışan adam da ama her yer içkili dedi.Kendisi de leş gibi kokuyordu bu arada.Dönüşte de bayan ama oturduğunuz yer de içkiliydi dedi pişkin pişkin sırıtarak.Ağzına çakasım geldi neyse ne sanane kardeşim istediğimiz yere otururuz.Tamam her yer içkili ama biz aile yeri arıyoruz.Dört bayanız zaten.Sonra başka bir yere oturduk.Ben balık ekmek yedim çok lezzetliydi canınız çekmesin.Başka masada salata gördüm çok leziz görünüyordu salata söylediniz mi dedim söylememişler.Şansa bak siparişler geldi sadece benimkinde salata var.Kalbim temizmiş valla :) Ben hariç herkes köfte ekmek yedi tabi onların suçu.

İçerdeyken bir köpek gördük.Yavru sibirya kurdu.O kadar mı tatlı olur ama ya!Sevmek için delirdim resmen.Sonra tuvalete giderken dışarıda tekrar gördük onu hemen yanına koştum.Sevebilir miyim dedim bayan da tabii dedi.İsmi sakızmış.Ve ismi kızımıza o kadar yakışmış ki anlatamam!Bembeyaz masmavi gözler.Daha 38 günlükmüş.Severken öldürebilirdim onu.Uykusu da varmış tontişin o yüzden pek rahatsız etmedik.

Sonra midye yedik.Uzun zamandır midye yememiştim.Çok iyi oldu çok da güzel oldu.Özlemişim.Yazın zaten midye komasına giricem bir gün ama hadi hayırlısı.Arkadaşlara da alıştırdım benim sayemde onlar da çok seviyorlar artık.

Sonra oradan kalktık limandaki mağazalara uğradık.Nursel teyze bana harika bir bileklik hediye etti.Gerçekten çok beğendim ama ya  ilk defa bir bilekliği bu kadar sevdim :) 

Bir tane yüzük aldım kendime ayrıyetten.Annem ablama bir tane anahtarlık aldı bir de kendine aldı.

Dönerken pasta aldılar zorla kutlarız diye.Ben pek istemedim önemli olan pasta kesmek değil sevdiklerinle birlikte olmak :) Eve girdik beş dakika geçmedi dilruşum geldi.Şapşal ya illa doğum günümü kutlamak istemiş.Canım benim ya :) Çok da güzel bir ayakkabı almış bana evin içinde giyilmelik cinsten.İlla hediye alacak akıllım.Ben hediyeleri çok sevmiyorum hiçbir arkadaşım bunu anlamayacak galiba.Maddi değeri olan değil de manevi değeri olan şeyler benim için daha önemli.Mesela bir mektup olabilir bir not olabilir.Ne gerek var para vermeye.Ne gerek var hediyeye yanımdalar ya o bana yeter :) Ama yine de hatırlanmak sevildiğini hissetmek güzel birşey onu inkar etmiyorum.

Bugün okul da çok güzeldi arkadaşlarım tebrik ettiler doğum günümü kutladılar mutlu oldum.Ama ecem benden birşey saklıyor gibiydi üzüldüm.Tavır yaptım hatta.O kadar safım ki.Meğersem nazlıyla birlikte bana hediye almışlar telefonda gizli gizli onu konuşuyorlarmış.Canlarım ya çok seviyorum onları.Bir tane kalpli kutu almışlar.İçine en sevdiğim çikolatalardan koymuşlar.Biraz da fazla koymuşlar hayvan mı diyorlar bana :p
Sonra ikisi de not yazmış ayrı ayrı :) Küpe de almışlar bir tane deliler :D Kinder surprise yumutrasından rocco sakızına kadar sevdiğim herşeyden koymuşlar.O kadar duygulandım ki ağlayacaktım neredeyse.Serhat da dalga geçiyor ah ben de çok duygulandım diye :D Allahım ya.Çok teşekkür ettim sımsıkı sarıldım eceme.Nazlı gitmişti maalesef.Ona henüz edemedim.Biz okul çıkışı 2 saat daha okulda kalıyoruz.Yirmi kişilik bir grubumuz var edebiyat ve geometri çözüyoruz hocaların eşliğinde.İşte ben ecem serhat büşra filan kalıyoruz okul çıkışı.Ama nazlı kalmıyor.O yüzden hediyeyi bırakıp gitti.Ben o kadar utandım ki o kadar insanın içinde.Tanımadığım birkaç kişi de kutladı öyle olunca mutlu oldum yine :)

Zaten ablam da sabah görebileceğim bir yere not yazmış.Kalkar kalkmaz notu okumak çok mutlu etti beni.Günaydın :) doğum günün kutlu olsun seni çok seviyorum diye :) ♥ Çooooooooooook mutlu oldum.Annem de yazmış özenti ablamdan görüp :p Babam tabiki yazmadı doğum günün kutlu olsun dedi sadece.


Nursel teyzeler gece üçe kadar bizdelerdi.Konuştuk sohbet ettik güldük eğlendik :) Keşke gitmeselerdi çok ısrar ettik kalsınlar diye ama nursel teyze işe gidiyor erkenden ece abla da spora gidecekmiş o yüzden kalamadılar.:( Ama çok güzel bir geceydi.


16 yılı geride mi bırakmışım.Vay be daha yaşanacak ne çok yıl var.Allah uzun ömür verirse tabi.



Amma konuştum yahu.Mutlu olunca çenem düşüyor.Hepinizi çok seviyorummm :) Öpüldünüz :)

8 yorum:

  1. doğum gunun kutlu olsun mutlu yaşlar dılerım canım:) cok guzel eğlencelı bı doğumgunu olmus sevgıler:)

    YanıtlaSil
  2. amanııın! ne güzel! kutlarım tatlım! mutlu mutlu yaşlar olsun^^

    demek bizim buralara geldin ha? iyi gelmez mi hiç deniz havası diy mi? dur ben böyle bi post yazıyım bak denizim geldi :))

    öperim çok^^

    YanıtlaSil
  3. çoook keyifli yazmışsın ki.
    :)

    YanıtlaSil
  4. hehe çok şeker bir doğumgünüsü geçirmişsin, yeni yaşın kutlu olsun, bir ömür hep böyle mutlu ol inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. biricitim çok teşekkür ederim :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. ay amanın sağol kuulumsum :) inşallah!

    Demek sen adada oturuyorsun ha?:O
    evet içimize çektik zaten sürekli bir farklı deniz havası kim ne derse desin:)

    ben de öptüm çok:*

    YanıtlaSil
  7. mayacım çok teşekkür ederim :) inşallah öyle olur :)

    YanıtlaSil

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)