Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazartesi, Nisan 23

Dikkat Çekme Çabaları


Bazı insanlar var ki ilgi çekmek için herşeyi yapıyorlar.Özellikle kızlar.Gerçekten kendinizi bu kadar küçük duruma düşürmeyin bence.Utanıyorum ben sizin yerinize.Yani anlamıyorum ki herkesin gözü sende olunca ne olacak?Matah bir şey mi yapmış olacaksın?Egon tavan mı yapacak mutlu mu olacaksın kendini ünlü gibi mi hissedeceksin?Hepsi birden galiba.Oysa önemli olan sen kendini farkettirmemeye çalışmadan farkedilmeden.Ama zaten öyle olmadığın için yapıyorsun bunu.Kimse senin farkında olmayacak sen bağırmasan ortalıkta ben buradayım diye.Hiçbir özelliğin yok çünkü.Hiçbir farkın yok diğer insanlardan.Benim gözümde bir hiçsin sen.Evet bazen işe yarayabilir bu abartılı gülüşlerin, bağırarak konuşman,çekinmeden insanlarla dalga geçmen hem de başka insanların içinde ama bu seni değerli biri yapmaz.Değerli değilsin.Oysa belki edebinle otursan abartılı kahkahalar atmak yerine ufak bir tebessüm etsen daha dikkat çekeceksin.Küfürlü konuşmak ya da sürekli erkek muhabbeti yapmak yerine diğer insanların bilmediği ya da nadiren bildiği önemli bir bilgiyi paylaşsan daha çok dikkatini çekeceksin insanların.Ya da senin amacın erkeklerdi değil mi?Üzgünüm.Gerçekten erkekleri etkilediğini mi zannediyorsun peki?Evet belki görünüşte öyle olabilir;ama onlar dalga geçiyor içinden seninle.Seni umursamıyorlar ki.Sen onlar için geçicisin.Bunun farkında ol lütfen.Senden nefret etmiyorum.Hatta belki iyi bir insansın.Ama herkes gibi olmaktan vazgeç.Farklı biri olmaya çalış.Çok oku,.çok gez,çok gül,çok arkadaşın olsun bunlar güzel bir şey.Ama abartmadan.Ve bunu hava konusu yapmayıp dikkat çekmeye çalışmadan.Tamam mı canım?Hadi öptüm seni.

  Bu arada sözüm bir kişiye değil.Genel olarak konuştum.Ama birine gibi konuştum.O kişi hepimiz olabiliriz :)

8 yorum:

  1. Etrafta fazlasıyla var bunlardan. Aslında çok mutsuz ve kompleksli insanlar onlar biliyomusun? üzülüyorum onlar adına..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ve ben çok sinir oluyorum böyle insanlara elimde değil.Bence de öyleler öyle oldukları kendi ezikliklerini bastırabilmek adına böyle davranıyorlar.Ben de üzülüyorum aslım umarım doğru yolu bulurlar...

      Sil
  2. İlgi çekiyorlar da , kısa bir süreliğine ,
    zamanla iticilik kazanıyorlar sahte olan çabuk anlaşılıyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok çabuk belli oluyor niyetleri gerçekten de.Keşke insanlar böyle olmasa... :/

      Sil
  3. evet öle haklısın dövelim onları.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kavga etmeye başlarsam durmam ama deep :) :p
      şaka şaka.
      biliyorsunki artık bıraktım kavga etmeyi :))

      Sil
  4. bu yazının çıktısını alıp, dağıtmak istediğim kişiler vaar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha aynen benim de:D
      demekki bu insanlar heryerde şehir yer fark etmiyor.
      keşke o insanlar öyle olmasa :))

      Sil

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)