Kimler Geldi Kimler Geçti

Cuma, Nisan 13

Ne Olurdum Ki?/Mim

S.Darko  , Kuul'umsum ,  Mayam , Biricitim tarafından mimlenmişim. :) Hepinize teşekkür ediyorum kocaman artık bu mimi yapmaya karar verdim daha doğrusu zaman buldum diyebilirim biraz da kuulumsucuğumun sayesinde :))
Çok hoşuma gitmişti zaten bu mim hemen başlayalım :)
1) Yemek olsam ne yemeği olurdum?
Balık olurdum ben.Hem balığı çok sevdiğimden hem de çok yararlı olduğundan.Bol bol yiyin beyni geliştirir :) Özellikle gözü ve beyni çok yararlı biliyor muydunuz?Evet çok canice biliyorum ama işte :/
2)Müzik aleti olsam hangisi olurdum?

Kesinlikle piyano olurdum ben.Zoru severim ben.Beni öyle her isteyen çalmasın.Birazcık uğraşsınlar çaba göstersinler.Tuşlarla bir bağ kurmaları gereksin çalmaları için.Ayrıca öyle parçalar var ki insan kendinden geçiyor çalarken.
3)Araba olsam hangisi olurdum?
Çok pahalı bir şey olmazdım.Herkesin sevdiği şirin bir şey olurdum :)
4)Aylardan hangisi olurdun?
Haziran olurdum :)
Herkesi sevindirirdim gelişimle deniz sezonu açılıyor çünkü :)


5)Ayakkabı olsam hangisi olurdum?
Converse converse converse! Görünüşü bile cool bence.Ayrıca çok rahat herkes çıkarmazdı beni ayağından.O yüzden converse olurdum efenim.




6)Kıyafet olsam hangisi olurdum?
Pijamadan rahatı var mı?Bütün gün şık kıyafetlerimizle dolaşıyoruz eve gelince rahat pijamalarımızı giyip kurulmuyor muyuz koltuğa?Yalan mı ha yalan mı ? Değil.Pijama olurdum o yüzden.Ama şu hatunun üzerindeki gibi bir t-shirt de olabilirdim.


                                                                  Ya da
Beyaz yazlık bir elbise çok rahat ve hoş çünkü :)

7)Renk olsam hangisi olurdum?
Kırmızı ya da mavi olurdum bayılıyorum iki renge de.Ama bir türlü karar veremedim.
8)Hayvan olsam hangisi olurdum?
Bugün arkadaşımın kedisiyle saatlerce oynadım.Oysa kedileri çok sevmezdim.Ama bunlar yavruydu o kadar tatlılar ki bir oyun yapıyorlar görmeniz lazım.Kedi olmazdım ama uğur böceği olmak isterdim ben herkese uğur getiriyim :) Öyle olmasam bile heyecanlandırıyım insanları dilekleri kabul olacağına inanıp beni uçurduklarında.
8.Şu anda okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?
Sibiu'daki buluşmalarımız da,yaşadığımız bazı olaylar da her yolculukta meydana gelebilecek olağan şeylerdi, böyle şeyler daha önceki yolculuklarımda da başıma gelmişti.Normal dünyamızın dışına çıkıp her zamanki engeller ve önyargıları ardımızda bıraktığımız zaman serüvenlere daha açık oluruz.

      Efenim üzerinden bolcana zaman geçti.Bu mimi yapmayan varsa ben tarafından mimlidir haberi ola.Yorum yazması yeterli eklerim adını :)






10 yorum:

  1. canım cvpladığın ıcın tesekkurler:))
    uğurboceğı cok hos bı hayvandır banada uğur getırır mısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek biricitim :))
      umarım getiririm bir dilek tut ve uçur beni :)))))

      Sil
  2. Daha önce hiç mim yapmadım vee çok heveslendim :D Mimin ne olduğunu da daha yeni yeni çözdüm zaten :D Anlamadığım şey birisi sizi mimlerse nereden haberiniz oluyor, mimlediğiniz kişiye haber vermeniz mi gerekiyor nedir durum O_o? Neyse ben bu mimi yapıcam inşallah arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen gidip haber veriyorsun mimlediğine dair ya da haber vermiyorsun senin keyfine kalmış :)
      Yap tabi kolay gelsin :))

      Sil
    2. Teşekkür ederim sorularımı cevapladığın için :) Şuan itibariyle yapıyorum :D

      Sil
    3. Rica ederim lafı bile olmaz :)) Teşekkür ederim yaptığın için gelicem okumaya :))

      Sil
  3. çoooook hoş.
    1-3-5-6.
    çok çok şirin yanıtlar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol deep beğenmene sevindim :)

      çok çok teşekkür ederim :)))

      Sil
  4. mimliyorum ve okumuyorum özür dilerim :) takibe alıyorum seni :)

    YanıtlaSil

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)