Kimler Geldi Kimler Geçti

Cumartesi, Aralık 17

Değişmez kural : Sınavın olduğunda internet hiç olmadığı kadar çekici görünür.

Pazartesi ingilizce salı ise coğrafya sınavım var. Hangisine çalışacağımı şaşırdım.1. sınava hiç çalışmamıştım nasıl olsa ingilizcem iyi diye ama sonra 70 dedi hoca donup kaldım *,* Üstüne üstelik hep de övünürdüm ingilizcemle.Ama geçen seneki notlarım 90 veya 95 filandı yani ben de haksız değilim hani. Coğrafyam zaten berbat kelimenin tam anlamıyla berbat abartmıyorum.Türkiyenin dünya haritasındaki yerini daha bu sene öğrendim.O derece yani.Coğrafya özürlüsüyüm de diyebiliriz.Anca ezberleyerek yapabiliyorum.En yakın arkadaşımın coğrafyası ise mükemmel ablamın da öyle.Ama kimse bana anlatmıyor :( Arkadaşımla dersane saatlarimiz farklı ablamın ise son senesi kendi sınavlarına çalışıyor.Onun derdi kendine.Öyle yani bir başımayım.


Hayat zor be.Valla bak.Sınavlar ödevler projeler test kitapları vs vs. Eğlenmeye vakit bulamıyor insan.Gerçi herşeyi zamanında yaptıktan sonra neden olmasın? Ama kim düzenli çalışıyor ki yani şimdi?O kişinin ben olmadığı kesin.Bazen sanki uyacakmışım gibi program yapıyorum ama illa ki bir terslik çıkıyor da o program bana uymuyor oysa hazırlayan benim.Zaten bir haftaya kadar program yaptığımı bile unutuyorum.Programı takan kim yaa.


İngilizceden 100 almak istiyorum.İngilizceden 100 almak istiyorum.İngilizceden 100 almak istiyorum.Belki çok söyleyince olur laaağn.Umut dünyası işte. Böyle konuşmakla alınsa ne hoş olur tabi.Tüm derdim dersler olmuş lağn noluyor bana!!?!Hönk? İnek mi oldum yoksa ben ya . İnek ne demek ki çalışkan birisine inek demenin amacı nedir onu da çözebilmiş değilim.Ayrıca ben çalışkan değilim ki onu da çözebilmiş değilim.Çalışmak kötü birşeymiş gibi çalışanlara inek deriz?Peki neden inek deriz ki? Ne alaka yani ya şu anda hayatım altüst oldu.Birisi bunun cevabını biliyorsa söylesin lütfen tövbe yarappim yaaa.

Size de oluyor mu genşler bilmiyorum ama nedense (!) hep sınavım olduğu zaman internet bana hiç olmadığı kadar çekici görünüyor.Ne bileyim şiir okuyasım geliyor birden ya da faceye girip neler var neler yok diye bakıyorum ders harici herşey olabilir çoğaltabiliriz bunu tabii ki. .Mesela şu an bir yandan filmlere bakıyorum.Gerçi bir iki saat sonra ablamla film izliycez ondan olabilir yani kendi hakkımı yemiyim :D Ama şunu biliyorum. Değişmez bir kural var. O da : ''Sınavınız olduğu zaman internet hiç olmadığı kadar çekici görünür.'' Kaybolmuş B.D


Neyse ya çok konuştum canım aaaa.Sınavıma çalışıcam diye annemlerle dışarı çıkmadım.Ama gelip burada çene çalıyorum.Olmadı şimdi bu.Yakışmaz deliganlıya!Sözüm de durmam lazım akıllı bir kız olup. Yakışmaz deliganlıya dedikten sonra kız kelimesini kullanmak da ne kadar akıllıca değil mi? Neyse. 


Dersane vardı bugün.Normalde ilk iki saatimiz tarihti.İlk saatlerde olması iyi çünkü son saatlerde olsa hiç çekilmiyor.Kim dinliycek şimdi hocayı ya ? Neyse işte şans bu ya ders programı değişmiş sabah mesaj attılar son iki derse koymuşlar tarihi.İçimden hiç çekilmicek şimdi diye düşünüyordum.Ama hocamız bize bir kıyak yapıp ders işlemedi ve bilgi yarışması yaptık.Başlarda iyi gidiyorduk ama sonra bize açık ara fark atmaya başladılar.35 puan filan önlerdeydiler.Hoca sonra biz arayı kapatabilelim diye 20 puanlık bir soru sordu sağolsun.Ama o da ne biz bilemedik karşı grup bildi.Kahretsin! :D Sonra işte devam ettik hoca 50 puanlık bir soru sordu bizim grupta bir çocuk var Fikri o cevabı bildi ve 50 puanı kaptık.Bizdeki sevinci görmeniz lazım ama yeri göğü inlettik. :DSonra son soruyu sordu 20 puanlık aramızda 5 puan var bunu alsak kazanıcaz.Neyse biz cevabı bildik ama karşı tarafta bildi.Bu iki tarafa da sorulan sorulardandı.Öyle yani 5 puanla kaybettik haftaya ice tea alıcaz da gelicez.Olsun önemli olan yarışmaktı esprisini patlatmak da olmazdı tabi yarışmanın sonunda.Son iki dersimiz böyle geçti ama cidden çok eğlendik ya :)



Bu kadar konuşmak yeter sınavıma çalışmalıyım. I should study my exam.Sanırım böyle birşey yanlış da olabilir sakın dalga geçmeyin ha bir ara ingilizcem iyiydi :( Ben gidiyim de biraz çalışıyım artıkın görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)