Kimler Geldi Kimler Geçti

Cumartesi, Aralık 17

Sherzo-Diabelli

Piyanoya hastayım.Piyano dinlemeye hastayım.Piyano çalmaya hastayım.

Geçen sene kursa gitmeme rağmen pek bir şey öğrenememiştim.Hocayla kavga filan etmiştik çok uzun mesele.Ama bu sene başka bir yerde kursa gidiyorum.Ve inanılmaz bir ilerleme gösterdim.Yani hocaya göre ben abartılacak birşey olduğunu düşünmüyorum:)) Ama cidden piyano harika birşey ya.Şu an bu aşağıdaki parçayı çalabiliyorum.Hoca bir yandan ben bir yandan dört elle çalıyoruz harika oluyor.Kursa başlayalı iki ay filan oldu herhalde.Ve çok memnunum.Her hafta perşembe gelsin diye dua etmekteyim.Rahatlatıyor beni.Zaten ilk piyanoyu dinlediğimde kendimden geçmiştim.Çok hoşuma gitmişti içimde birşeyleri değiştirmişti sanki.Ve sonra dedim ki ben bu işi öğrenmeliyim.Böyle başladı bu serüven...


Sherzo-Diabelli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)