Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazar, Aralık 25

Konu: Ordan Burdan Şurdan

Beni en çok üzen şeylerden biri annemin bana güvenmemesi.Anlamıyorum hiçbirşey yapmamama rağmen bana güvenmediğini hissediyorum.Sağolsun o da pek güzel çaktırıyor.

Yazmak istediğim çok şey var yazmaya zamanım yok.Yarın sınavım var bir de üstüne üstelik.Hem de coğrafya en iyi dersim (!) Arkadaşlar baya zor demişlerdi ama ben çalışmadım.İçimden gelmiyor.Bu hafta tek sınav bu çok rahatım.

Yarın da uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımla buluşucam.Daha durusu buluşucaz.Ben ve ecem -o kendisine deniz denilmesini istiyor- ama ben alışmışım eceme bir kere hep unutuyorum deniz demeyi o da üzülüyor garibim :D Neyse işte Selenayla buluşucaz.Buradan ona kocaman kocaman gaaalp ♥ Baya oldu görüşmeyeli özledim:)


Bu aralar durmadan yaptığım şeylerden birisi zaten özlemek.Özellikle hiç gelmeyecekleri çok iyi özlerim ben... Nefes alamayacak derecede de özlerim ben ölecek gibi olurum bazen.Aramak sesini duymak isterim de arayamam yüzüm de yoktur benim.Çok özledim...


Konudan konuya geçmeye üstüme yoktur.Uyku akıyor gözümden.Ölücem.Ama sınav var.Napiyim ki ben şimdi.Uyku daha tatlı geliyor.Neyse ben en iyisi çıkayım da biraz coğrafyaya göz attıktan sonra yatayım iyi geceler herkese buradan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)