Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazar, Ocak 1

Sıradan Bir Yılbaşı Akşamı :*


Eveeet.Gelelim bugün neler yaptığımıza.Süslenip hazırlandıktan sonra yemek yemek için dışarıya çıktık.Çıktık ama ne çıktık!İlk gittiğimiz restaurantta önceden rezervasyon yüzünden boş yer yoktu.Bu sırada bir yağmur yağıyor bir yağmur yağıyor sormayın.Tabi hepimiz sormadık babam gitti sordu sonra tekrar geldi.E bir de biz mi gidelim o kadar süslenmişiz makyaj yapmışız yağmurda hepsi bozulsun mu yani,hiç.

Başka bir yere gidelim dedik sonra.Biraz ileride vardır belki diye.Adı çok hoşuma giden ama babamın hoşuna gitmeyen Turkuaz Restaurant'a da gitmedik maalesef.Babam gidip baktı;ama ortamı beğenmemiş.Sonra tekrar dönüp ilk dolu olan yere gittik belki bir yer boşalmıştır diye.Babam gidip baktı yine biz oturuyoruz tabi ohh.Bir yemek yemek için ne çileler çektik var ya :D Yan tarafı boşmuş ayrı bir bölüm var orada.Neyse gittik oturduk.Sadece adamlar var orada biz hariç.Üstelik buz gibi de soğuk.Üzerimizdekiler de ince donduk o yüzden.Üstüne üstelik ilk kapıdan girdiğimizde o adamların yiyici bakışlarına maruz kaldık.Ve masaya oturduğumuzda da bakmaya devam ediyorlardı.Yaşlı başlı adamlar.Midem bulandı çok rahatsız edici bir durum.Böyle şeylere çok gıcık olurum.O yüzden babama durumu anlattım ve kalkmaya ikna ettim üstelik siparişleri de vermiştik.Ama olsun orada oturup rahatsız olacağıma.Sonra karşıda kahve bahane diye bir yer var oraya gittik.Güzelce yemeğimizi yedik allahtan orası sıcacıktı.Donacağımı sanmıştım yoksa :D 




Yemeği yedikten sonra ablamın arkadaşını almaya gittik.Onlar bu akşam arkadaşlarıyla birlikte kutlayacaklar yılbaşını oh ne güzel.Ben annemlerle babamlarla pineklemekteyim o arkadaşlarıyla eğlenmekte :( Onları bıraktıktan sonra bari Nazlılara gidelim dedim evde  pijamalarla oturup pineklemektense.Nazlılara gittik sonra babası babamla didimden tanıdıklar o yüzden babam da itiraz etmedi.Yoksa böyle şeyleri pek sevmez.Nazlılarda güldük eğlendik.1 gibi de eve geldik.Yılbaşımın daha eğlenceli ve renkli geçmesini isterdim ama naparsınız işte.Bu arada yılbaşına onsuz girmek de koydu biraz...Ama onsuzluğa alışıyorum gitgide.Neyse.Umarım sizin de yılbaşınız güzel geçmiştir benim çok renkli olmasa da güzeldi yine de.Herkesin yılbaşını kutlar ve mutlu bir yıl geçirmenizi dilerim.:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)