Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazar, Ocak 15

Pazar-

Bugün pazar.Normalde sabahın köründe dershanem vardı ama ben gitmedim.Gidemezdim zaten gece yattığımda saat dört müydü neydi,hatırlamıyorum.Öyle güzel öyle güzel uyudum ki kalktığımda saat ikiydi :) 


Eğer öğrenciyseniz pazarları dershaneyi ekip uyumanın verdiği zevki biliyorsunuzdur.Ama cidden bu hafta çok yoruldum.Her gün sınav olduk neredeyse ve bazı günler de iki taneydi.Örneğin edebiyatla matematik.Bir eşit ağırlık öğrencisi olarak matematik sınavının daha iyi edebiyat sınavının daha kötü geçmesi şaşırtıcıdır tabii.Ayrıca edebiyatçı beni 84te bıraktı vicdansız :( Neyse sınav muhabbeti yapmayalım yeterince bıkkınlık var zaten bende.





İşte kalkalı anca bir bir buçuk saat olmuştur.Güzelce karnımı da doyurdum çok mutluyum.Yemek yemeyi çok seviyorum :) Aslında yapmayı da severim yapmayı bilsem.Annem öğretmiyor sağolsun.Eşek kadar olduk hala bir yerimi yakarım diye korkuyor.Bu yüzden de mutfağa sokmuyor beni.Oysa ben kekmiş börekmiş gibi şeyler yapmayı çok istiyorum.Yandakilere özendim ühüü ühüü biri bana yemek yapmayı öğretsin :(

Aslında bir ara Nursel teyzeciğim ,çok seviyorum onu, öğretecekti bana ama kısmet olmadı.Çok güzel şeyler yapıyor ve en güzel yanı herşeyi kendi yapıyor.Reçelmiş turşuymuş vb şeyler işte. Ben de kendime onu örnek alıyorum.Annemin yaptığı yemekler de bir harika ona bir şey dediğim yok.Ama ben ileride ekmeğimi almıycam kendim yapıcam.Üretken olmayı seviyorum.Hem ev ekmeği bir harika oluyor ya :)



Akşam foruma gidicez bizim kızlarla.Bizim kızlar dediğim ablam annem.Ablam da bizimle geldiği için çok mutluyum.Normalde son senesi olduğu için ders çalışma haricinde pek bir şey yapmıyordu ama bu sefer sıkılmış olduğu için o da geliyor.Aynı evde olmamıza rağmen yüzünü görmeye hasretim var ya inanmazsınız belki ama.İnşallah çok çalışmasının emeğini alacak :) O üniversiteye gidince ben de Aydında yurtta kalıcam:(




Ayağıma uyuştu ühüüüü :( Ayağıma uyuştuğu zaman bir yere gitmem gerektiğinde ayağımın üstüne zor basıyorum ve garip bir görüntü ortaya çıkıyor.Bu sadece bana oluyor sanıyordum ta ki bunu görene kadar:

Ehe ehe yalnız olmadığımı bilmek güzel.

Birazdan bir film izlerim şimdi ben yatağıma güzelce tüneyip.Tabi ki pijamalarımla :) Dün ''Cennetimden Bakarken'' diye bir film izledim çok hoşuma gitti.Filmle ilgi postu daha sonra yayınlıycam. Ha unutmadan bir de ''Savaş Atı'' diye bir film izledim.Gerçekten harikaydı.Çok duygusaldı ve bir anlamı vardı.Ağlamak isteyenler izlesin derim.Neyse benden şimdilik bu kadar.Kendinize iyi bakın şekerpareler öptüm :)


Son olarak şu komik kedicikleri de izleyin derim yüzünüzde kocaman bir tebessüm olması için :D






Ha bu arada hatırlatıyım yarın okul var.Hahaha :*

2 yorum:

  1. Canım ; ablan ve annenle mutlu , keyifli bir pazar günü geçirmen dileğiyle ...

    YanıtlaSil
  2. iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim keyifli bir pazar oldu gerçekten de bolca sevgiler :)

    YanıtlaSil

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)