Kimler Geldi Kimler Geçti

Çarşamba, Ocak 11

İyimserlik

Bugün sınıfta kalorifere tünemiş bir şekilde sohbet ediyorduk kızlarla.Bir arkadaşım ben yaşlanınca elimi öpmesinler yanağımdan öpsünler yeter dedi.Yaşlı olduğunu hissetmek hiç hoşuna gitmezmiş.Ben de karşı çıkarak ya saçmalama yaşlanmak çok güzel bir şey böyle evinde yapayalnız oturuyorsun diyelim gelip elini öpecekler sen de onlara tüm tontonluğunla şeker vericeksin bundan güzel bir şey var mı dedim.Herkes benim suratıma şöyle bir baktı.Sonra sen ne kadar iyimsersin dedi bir arkadaş şaşırarak.Ben de ona şaşırarak baktım. Birincisi iyimserliğin neresi kötü? İkincisi bence yaşlanmak gerçekten güzel bir şey belki aramızdan bazıları yüzüm kırışacak yok böyle olacak diye düşünüyordur.Ama bence yüzünüzde çıkan her bir kırışıklığın bir anlamı olacak.Sonuçta uzun yıllar boyunca yaşamış hayatı tecrübe etmiş oluyorsunuz :) Hem bunun iyimserlikle olan alakasını da anlamış değilim.


Ama bir konuda haklıydı.İyimserim.Ne olursa olsun o olaya mutlaka olumlu bir açıdan bakabiliyorum.Bazen bu enayilik saflık derecesine varmıyor mu varıyor kabul ediyorum.Bu yüzden sık sık hayal kırıklığına da uğruyorum.Hatta o kırıkları toplasam şaka şaka öyle kıro bir söz söylemeyeceğim.


Bir kuş cıvıltısından bile mutlu olabilmek, yağmur yağdığı için saçının bozulmasına üzülmek yerine gözlerini kapatıp damlalara karıştığını hissetmek, bir köpeğin masumane bir şekilde uyumasından mutlu olabilmek çok zor değil.Belki aşırı romantiğim ya da abartıyorum.Ama öyle ya da böyle hepsini hissediyorum.Bir çocuğun saçma sapan bir hareketi bile beni gülümsetebilir.Hayat gülünce güzel zaten.Sürekli üzülünce elimize ne geçiyor ki,anlamıyorum.Bir kere çok sıkıcı.Sürekli üzül,üzül üzül.Yine üzül.Onun yerine mutlu olmayı denesek hayat ne kadar güzel olacak.Öyle ya da böyle yaşamaya devam ediyorsunuz değil mi?O yüzden yaşamınızı mutlu bir şekilde geçirmek varken neden üzülerek boşa geçirelim ki? :O İnşallah yeni yılda herkesin tüm dilekleri kabul olur ve kimse hayal kırıklığına uğramaz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)