Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazartesi, Ocak 16

Ders Çalışma Kararı Vol1

Karar verdim.Bundan sonra öyle tembellik yok.Ders çalışıcam.Evet evet hem de düzenli olarak.Ya aslında her gün ucundan köşesinden baksam sınavdan bir gün öncesinde deli danalar gibi tüm üniteyi baştan anlıcam diye uğraşmazdım.

Yani çalışmak kötü bir şey değil ki dimi? İnsanın kendi hakkıyla -hiç kopyasız- sınavdan yüksek alması çok gurur verici bir şey.Böyle diyorum da bu sene hiç kopya çekmedim.İnanmayan olursa inanmak zorunda değil ben kendimi biliyorum o yeter. :)

Şu son sınav haftasının çok yorucu geçtiğinden filan bahsetmiştim.Ama değmiş yani yorulmama.Notlarım gerçekten çok iştah açıcı.Zaten notlarım yüksek geldiği için çalışma kararı aldım bir nevi.Demek ki insan çalışınca yapabiliyormuş yani.


Bunda sınıftan en yakın arkadaşım Denizciğimin de payı büyük gerçekten.O hem zeki hem çalışkan hem deli hem de dünya tatlısı olduğu için ,evet onu çok seviyorum canısı ya :D, cidden iyi ki tanışmışız onunla.Derslerimde bana yardımcı oluyor sağolsun.Mesela şu an matematiğim  onun sayesinde bu kadar iyi.İnsanın böyle dostları olması güzel gerçekten de :)

Birazdan coğrafyaya çalışıcam.Coğrafyadan nefret ederdim.Yani abartmıyorum Türkiyenin dünya haritasındaki yerini anca bu sene öğrendim.O derece bilmiyordum coğrafyayı.Ama hocamız çok iyi gerçekten.Bize dersi anlatmak için elinden geleni yapıyor.Kayaçlarla ilgili bir konuda bir kaya getirmediği kaldı sınıfa.Gerçi onlardan parçalar gösterdi ama olsun.Benim demeye çalıştığım şey çok iyi bir hoca olduğuydu neyse.Öhöm öhöm.İşte hayatımda coğrafyaya dair ne öğrendiysem bu sene öğrendim.Ve sonuç olarak sevdim.Daha fazla çalışırsam aramız daha iyi olacak coğrafyayla inanıyorum.

Coğrafyayla aramı düzeltirken tarihle bozmam umarım.Çünkü duraklama dönemine kadar işledik bugün yükselme döneminden.Hoca ayağını kırmıştı o yüzden iki üç hafta gelmemişti.Bugün gelmiş sağolsun okulun son haftası.Bir de bir güzel konu işledi.Gerçi geri kalmıştık tarihten iyi oldu ama akılda kalıcı olarak işlemedikten sonra ne anlamı var ki?Aslında iyi bir hoca ama hızlı anlatıyor biraz.Belki de anlamayan bir ben varımdır kimbilir.Ama sınıfın durumuna bakıldığında öyle gözükmüyor.(Hemen kendimi korurum :D ) Topallaya topallaya gelmiş okula sırf bize ders anlatiyim diye bunu çok takdir ettim ama raporu olmasına rağmen gelip ders işledi.Delikanlı adam.


Evet canlarım ciğerlerim çok konuştum bu kadar laklak yeter kendinize iyi bakın ben derse kaçar :) Belki sıkılırsam gelirim geri :D 


Ha bir de resimle alakasını sormayın yavru kurtlar çünkü hiçbir alakası yok :*

2 yorum:

  1. evet bende iyi not aldigimda , daha fazla caliscam diye hirs yapiyorum. insan daha heyecanli oluyor :D

    LAKLAK! bende bu kelimeyi ariyordum, lakaluka diye aklimda kalmis haha

    YanıtlaSil
  2. ahahaha insana bir şevk geliyor cidden :D

    lakaluka mı hehe :P hayatımda ilk defa işe yaradım galiba sevindim :)

    YanıtlaSil

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)