Kimler Geldi Kimler Geçti

Pazar, Ekim 2

Bana Öyle Bakma...

Türklerden en beğendiğim şarkıcılardan birisi Teoman.Ben genelde çok içten söyleyenleri beğenirim.Duman,cem adrian,halil sezai paracıkoğlu ve tabiki TEOMAN. Müziği bıraktığını duyunca tamam dedim piyasada adam gibi şarkıcı kalmadı.Ama napalım yapacak birşey yok işte kendi kararı .Böyle karar almak da çok büyük bir cesaret ister bence helal olsun teoya.Teomana teo demenin de zevki büyük tabii :)Neyyse bu aralar çok dinlediğim eşlik etmekten çok hoşlandığım bir şarkısını paylaşayım sizinle.



Bana öyle bakmaa,anlayacaklar... İkimize karşı bu dünya! Bizi anlamayacaklar...

O kadar anlamlı ki sözleri...:) Kendimi bulduğum o nadir şarkılardan biri benim için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)