Kimler Geldi Kimler Geçti

Cuma, Ekim 21

Şehidim Hakkını Helal Et...

İki gün önce son derste bir arkadaşımın morali çok bozuktu.Neyi olduğunu sorunca söylememekte direndi ama ısrar edince en sonunda söyledi.Eve gitmiş ve şehit verdiğimiz haberini duymuş.Gerçekten çok üzgün görünüyordu.O şehitlerimiz için ağlarken bir kaç tane kendini bilmez vicdansız kızım manyak mısın buna ağlanır mı demişler ve gülmüşler.Lanet olsun böyle duyarsızlara.Vicdansızlık resmen.Askerlerimiz bizim için canlarını feda ederken onların dediğine bakın.Ya anlamıyorum nasıl vicdanınıza sığar!Nasıl bir insanlık bu!Yazıklar olsun utanın kendinizden!Ben de utanıyorum kendimden şehit aileleri gözyaşı dökerken ben gülmekten gülebilmekten utanıyorum.Şehit haberlerini duyduktan sonra kayıtsız kalıp iki dakika sonra kanalı değiştirip magazin programı izleyenler.Yazıklar olsun size! Nasıl içiniz rahat ediyor?Hiç mi üzülmüyorsunuz! Onlar canlarını feda ederlerken siz nasıl başkasının hayatıyla ilgilenebiliyorsunuz? Biraz vicdanlı olmaya davet ediyorum sizi.26 can... Mekanınız cennet olsun askerim! Şehitlerimizin ailelerine de başsağlığı diliyorum... Şehitler ölmez vatan bölünmez!

Bugün Aydın'da meydanda olağanüstü bir kalabalık vardı.Herkes sokağa dökülmüş,tek yürek olmuş şehitlerimiz için bağırıyordu.Şehitler ölmez vatan bölünmez! Yoldan geçenler de yürüyüşe katıldılar.Yollar kapatıldı.Balkondan pencereden izleyenler bayraklarını sallayıp sloganlara katıldılar.Herkesin elinde Türk Bayrağımız vardı.Sokaklarda caddelerde ellerimizde! Şehitlerimiz için bu bile az.Şehidim hakkını helal et!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)