Kimler Geldi Kimler Geçti

Salı, Ekim 11

Günün ''Kısaca(!)'' Özeti :D

Sabah hiç istemeyerek uyandım.Hava soğuksa ve yatağınızın içi sımsıcaksa o yataktan çıkmak ölüm gibidir.Her sabah yaşadığımız bu maalesef -,- Battaniyeyi itip kalkmak bana battaniyeme ihanetmiş gibi geliyor.Elim gitmeye gitmeye itiyorum ve kalkıyorum.O ilk kalkış anında vücudunuza hücum eden soğuk var ya insanı içinden titretiyor valla.Kargalar bokunu yemeden kalkmış olmanın verdiği şaşkınlıkla ilk naptığımı anlamaya çalışıyor etrafıma bakınıyorum.Ona da bakınmak denilebilirse tabi.Gözlerim açılmıyor ki.:D.Sonra elimi yüzümü yıkamam gerektiği aklıma geliyor hemen tuvalete koşuyorum.Yüzümü ne kadar yıkarsam yıkayayım yüzümdeki o ''uykudan yeni uyanmış şaşkın tavuk'' bakışı gitmiyorrr :))) Ayılmak için on kere su çarptıktan sonra yüzüme biraz normal insan kılığına girebiliyorum.Sonra üstümü değiştiriip hemen (hemen dediğime bakmayıp kıyafetlerimi bulana saatler geçiyor -,- hele çoraplarımı bulmak allahım allahım ) okul formalarımı giyiyorum.Hala kışlıklara geçmediğimiz için kıçımız donuyor tabii.Sonra çantamı ve kulaklığımı alıp hemen aşağı iniyorum.Kahvaltı yapmayı genellikle sevmem.Ama aç aç okula gidilmez aklına birşey girmez demişler ya işte o söz doğru midemin gurultusundan hiçbirşey duyamayorum aç olunca.Arkadaşlarım midde gurultumu rahatça duyabiliyorlar tabiiki.Hem yazık onların da psikolojisi bozulmasın.Ders mi dinleyecekler mide gurultumu mu :D Neyse işte sonuç olarak mısır gevreği yiyorum paşa paşa.Yemeği yedikten sonra koştur a koştura gidip dişlerimi fırçalıyorum.Ayakkabımı bulma ve bağlama sürecini de bitirdikten sonra (ki ayakkabılarımı bulmak da bir ölüm o soğukta eğilip bağlamak da) sonunda dışarıdayım.Kulaklığımdan müziğimi açıp ki genelde oynak birşeyler açarım ki ayılabileyim :DD  Bunun sonucu insanların garip bakışları oluyor tabi.Şarkıya kendimi öyle kaptırıyorum ki sanırsınız kırk yıllık dansçıyım.Artistik bir iki hareketten sonra sokakta olduğumu farkedip hemen duruyorum ve yürümeye devam ediyorum.Her sabah büfeye uğrayıp gazetemi almazsam o sabahın benim için anlamı yoktur.Geç kalacağımı bilsem bile mutlaka alırım.Her sabah da aynı şey olur nereye gidiyor bu salak der gibi yüzüme bakarlar ama ben aldırmam.Okulun yönü başka yerde olduğu için.Gazeteyi kıvraklıkla çantama attıktan sonra yoluma devam ederim.Her sabah olduğu gibi yetişemem sıraya.Derse yetiştiğimde kendimle gurur duyuyorum :pp Ama bu sabah her öğrencinin istediği birşey oldu ilk iki dersimizin boş olduğunu öğrendik.Ve mutluluktan deliye döndük tabiiki.Kim sevinmez :pp Ben hemen bulmacamı çıkardım ve çözmeye başladım.Artık sınıftakiler alıştılar bana.Önceden neden her sabah bulmaca alıyorsun kafayı bulmacayla mı bozdun gibi saçma sapan sorular soruyorlardı ama artık yardım bile ediyorlar yani düşünün artık.Bulmacada daha fazla çözebileceğim birşey kalmayınca gazeteyi okumaya başladım.Tabi haberlerinin doğruluğuna inanmadığım bir gazetenin haberlerini okumam asla.Aydınlık gazetesi,cumhuriyet ya da sözcüyü okurum.Aydınlık'ı aldım bu sabah.Ve okudukça öyle sinirlendim ki.Ülkemizde neler dönüyor biz uyuyoruz.Uykumuzdan ne zaman kalkacağımızı merak ediyorum!Diziler,adını feriha koydum,yok öyle bir geçer zaman ki,muhteşem yüzyıl falan da filan.Bırakın bunları ve kendinize gelin.Sizin üzüldüğünüz cemile yazın bodrumda muhteşem bir tatil yapmaktaydı.Ferihaya çöp topluyor diye kafaya takıyorsunuz ya gerçek hayatta eline bile sürmüyor.Sizin dert yandığınız dizi karakterleri aslında çok mutlu.O yüzden bırakın lütfen böyle şeylere üzülmeyi.Hayatınızı kısaltıyorsunuz ya yazık.Ben asla izlemem dizi.Sadece 15 yaşındayım.Bunu düşünebiliyorsam bu yaşımda kendinizden utanmanız gerekir.Annemi ne kadar uyarırsam uyarayım vazgeçiremiyorum dizilerden.Gerçekten bağımlılık yapıyor ve boş boş bakıyorsunuz ekrana.Hiçbirşey düşünmeden.Geçende ders çalıştıktan sonra bir süre aşağı ineyim dedim her zaman olduğu gibi kanallarda diziler.Akşam vakti çoğu insanın ekran başında olduğu bir zaman.Hiç tartışma programı veya belgesel vb gibi şeyler koymuyorlar da hep dizileri koyuyorlar.Sebebini düşünmek zor değil.İnsanları uyutmak için.İnsanların en çok televizyon izlediği zamanlara dizileri koyuyorlar ki insanlar düşünmesin.Siz uyurken çok şey oluyor.Biz uyurken çok şey oluyor sevgili dostlarım.Neyse işte indim aşağıya bir dizi vardı şimdi hatırlamıyorum ismini annemle konuşayım sohbet edeyim bir beş dakika dedim bir on dakika sonra farkettim ekrana bön bön bakıyorum.Silkinerek kendime geldim ve yukarı çıktım sonra.Dizi izlemeyin demiyorum arada takip ettiğiniz bir iki diziniz olabilir ama her diziyi her gün takip etmek işte o olur iş değil.Beyin hücrelerinizi öldürmeyen.Düşünmeyen beyin hücresi ölmeye mahkumdur.Konudan konuya atlamaya çok eğilimliyimdir.Ama ben böyleyim işte.Okulda ilk iki dersimizi boş geçirdikten sonra dersimiz almancaydı.Almancaya girmeden önce ecemciğimle onun dememi istediği ismiyle denizciğimle baya koptuk müzik açıp :D Çok seviyorum onu ya gerçekten hayatımda iyi ki var :) Birbirimize sürekli seni seviyorum iyiki varsın diyoruz bizi bilmeyen biri yanlış anlayacak valla töbeler töbesii :D Almancadan sonra iki dersimiz coğrafyaydı.Coğrafya derslerini hep itici bulmuşumdur.Benim için hep hayal kurma dersi olmuştur.Dersi pek dinleyemem  ne kadar uğraşırsam uğraşayım kendimi hayal kurarken buluyorum.Hatta işi ileri boyuta götürüp kendi kendime gülümsediğim bile oluyor.Belki de coğrafyam kötü olduğu içindir.Haritayı okumaktan asla anlamam gerçekten beceremem şurası nerede diye sorun yapamam yani :( En sevdiğim özelliklerimden biri de bu zaten.Neyse iki dersi hayal kurarak geçirdikten sonra öğle aramız vaaaar.Oleeeey :D Öğle arasında eve gidiyoruz biz denizciğimlen evimiz çok yakın çünkü okula.Ecemlerin iki adım.Ecem deniz ikisi aynı  kişi ikisini de kullanabilirim karıştırmayın yani :pp Benim biraz daha uzakta ona göre.Aşırı yağmur yağıyordu ben de okulda kaliyim dedim ama ecemin ısrarına dayanamadım bize gelsene bize gelsene en sonunda bize geliyorsun falan deyince tırstım artık birşey diyemedim.Neyse migrosa girip ayran alalım dedik.Ayran reyonuna gittik.O tombul ayranlar oluyor ya onu elime aldım bunlardan alalım çok güzel diye dediğim an ayağıma düşüp patlamasın mı.! :S Sinirlerim altüst oldu ayakkabım birz battı ama eteğime falan dökülmedi allahtan.Bu sıralar ecem kahkahalarla gülmekte tabii.Ben de bıktım artık sakarlığımdan hep beni buluyor böyle şeyler diye kaderime yakınmaktaydım :( Neyse görevli bir abiyi çağırdı ecem adam biz toplarız filan dedi ee ben mi toplıycam yani.Böyle diyorumda şimdi onların yerinde olsam kendime çok  gıcık olurdum.Parasını almadılar o patlayan ayranın ödemek için ısrar etsem bile.Onların yerinde olsaydım ben alırdım:D Sonra eve gidince kendimize hamburger yaptık canınız çekmesin :pp Harika oldu vallahi.Biraz fazla pişmiş olabilir ama olsun.Sonra bir tane daha yaptık.Tamam hepinizin gözünde öküz diye bir canlanma olabilir ama ergenlik dönemindeyiz sonuçta yiyip büyümemiz uzamamız lazım (a) :D Sonra koşa koşa okula gittik geç kaldık yine tabiiki.Ders tarihti.Bu adamın dersinde o kadar eğleniyoruz ki.Ya biraz şiveli konuşuyor vurgulaya vurgulaya gülmekten kırılıyoruz.En çok ben ve ecem tabiiki :D Bugün bir çocuğa sus lan hayvancık dedi gülmekten gözüme yaş geldi artık :D:D:D Öyle bir dedi ki hala aklıma gelnce kopuyorum ahahaha :D Ve işte konu açıldı filan bir ingilizle şey yapmıştık dedi bende gözümü fıldır fıldır açıp ne yapmıştınız diye bağırdım.Ne yapacam gızım allah allah bişey yapmadım dedi tüm sınıf yine gülmeklerdeyiz :D:D:D Ya öyle bir vurgu yapıyor ki bir gün videoya çekersem koyayım buraya hiç anormal birşey dememesine rağmen gülmekten ölüyorsunuz.anormal söylediği şeyler de oluyor tabii :P Bugün öyleydi işte baya kısa anlattım sanırım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)