Kimler Geldi Kimler Geçti

Salı, Ekim 11

Facebooktan (Ç)alıntılar :D

Hüzün: Ekmeğin menemen'den önce bitmesi.
Sevinç: Ekmekle menemenin aynı anda bitmesi.

Haklı  :D




-Kızgın mısın sen canım ? +Yok -Bak emin misin ? +Evet eminim. -Öp o zaman bi kere +GİT FACEBOOKTA FOTOĞRAFINI BEĞENDİĞİN O KIZI ÖP :@
Hiç anlamam bu kız triplerini -,-




Doğumdan sonra çok kilo aldım. 3.5 kilo doğmuşum, şimdi 70 kiloyum.
Aman tanrım -,-




Hamileyken sigara içmeyin.Ben çok pişmanım. -Hiilal cebecinin annesi.
ahahaha koptum bunaa




Eski sevgilini geri istiyorsan ''Hala seni seviyorum'' diye mesaj gönder.Dönerse senindir.Dönmezse ''halama göndermiştim'' dersin.
İntiharlık -_-






‎4 şeyden nefret ederim:
-Ağlayan misafir çocuğu,
-Bağıran misafir çocuğu,
-Laf dinlemeyen misafir çocuğu,
-Bilgisayar hastası misafir çocuğu.



Kesinlikle :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)