Kimler Geldi Kimler Geçti

Perşembe, Ekim 6

Dert etme dans et. :*



Bu şarkıya dün tesadüfen ablam arkadaşıyla konuşurken rastladım.İyi ki konuşmuşlar iyi ki de ben kulak kabartmışım.Bir kere dinleyince müptelası oldum çıktım.Ablam bu şarkıyı yeni duyduğum için beni kınadı ama aldırmadım.Sonuçta hayatımında yeni bir bölüm açan bir şarkı bulmuştum.Onu mu aldıracaktım.Tabiki de hayır.Aldırmadım zaten o aptalı.Eheheey.

Bu şarkıyı duyunca oynamak istiyorum.Dansçı olmak istiyorum.Birek dans yapmak istiyorum.Kafamın üzerince dönmek istiyorum.Havada taklalar atmak istiyorum falan filan enerjiyle dolup taşıyorum.Klibini bi kere izleyin siz de dansçı olmak isteyeceksiniz.En azından bende öyle oldu.Oradaki çubuk gibi kıza çok özendim.Gıpta ettim ona.Hatta abartarak onun dansını taklit ettim.Ortaya komik şeyler çıkmış olacak ki ablam garip hareketlerle benzetmeye çalıştığım dansımı görünce kıçı yarıla yarıla güldü.Ama ben tabikide aldırmadım.

Öyle işte kuzuum dert etme dans et :* Yazıyı sloganla sonlandırmak çok kuul oluyo be -,-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)