Kimler Geldi Kimler Geçti

Salı, Ekim 11

Derleme Sözler

‎"Nur içinde yat kalbim,
Ben katilini çok sevdim...“

*M. Mungan





Çok sıkkın..
Bıkkın..
Gergin..
Üzgün..
Yorgun..
Olsak da hala yaşıyoruz, çok şükür..

*Can Dündar





Elbette hatasız kul olmaz..
Sonuçta herkesin yanlış bir kişiyi sevmişliği vardır.





‎"Beklentin ne kadar çok olursa,
O kadar kırılıyorsun..."

*C. Süreya





‎"Bir gün benden şikayet ettiğin ne varsa,
Özleyeceksin..."

*Özdemir Asaf





‎"Öyle bir gel demelisin ki,
Mesafeler anlamını yitirmeli.."

*Ümit Yaşar Oğuzcan





Aslında mesafelerin pek bir önemi yok.
Sonuçta güneş de yeryüzüne 149.600 km uzakta,
Ama çıplak gözle bakamayacağın kadar yakın.
-Tenini ısıtacak kadar seninle.



Çok çok çok haklı...




Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu..
Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor,
Geceleri çok seviyorum.



Desem,diyebilsem ki seviyorum seni,
Çılgınca aşığım sana!
Ama demem,diyemem.
Çünkü aramızda dağlar,denizler
Ve benim o kahrolası gururum var.

*Victor Hugo



Seveceksen,
Yalnız kaldığında aklına geleni değil,
Hiç aklından çıkmayanı seveceksin!..

*Can Yücel







“İki insan ayrılırken,
Şefkatli konuşan taraf aşık olmayan taraftır.."

*Alain de Botton







"Denize bakmayı bilmeyenler, bir gün mutlaka boğulur.
İşte bundandır, gözlerinden kaçışlarım.."

*K. Tazeoğlu

Of of of ...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)