Kimler Geldi Kimler Geçti

Salı, Ekim 11

Ben pastacı mıyım :D

Adamın biri bi gün işten gelmiş.Karısı demiş''Kocacığım musluk bozuldu'' Kocası da demiş ki ''Ne musluğu mına kodumunun kadını ben tamircimiyim.Tamirci çağır yapsın.'' demiş.Neyse bi gün yine işten gelmiş.Karısı yine demiş''Kocacığım kapının kolu bozuldu.'' Kocası da ''Ne kapısı mına kodumunun kadını ben marangozmuyum.Marangoz çağır yapsın.''demiş.Bi gün yoldan bi adam geçiyomuş.Kadın adama evdeki arızaları halledebilirmisin diye sormuş.Adam da tamam ama ya bana pasta yapacaksın ya da bi kere vereceksin demiş.Neyse o akşam kocası eve gelmiş.Evdeki arızalar giderilmiş.Karıcığım nasıl oldu demiş.Karısı da yoldan bi adam geçiyodu.Bana yaparım ama ya pasta yaparsın ya da bi kere verirsin dedi.Kocası da'' Tabi sen pasta yaptın di mi karıcığım?'' Karısı da demiş ki ne pastası amına kodumunun adamı Ben pastacımıyım. 


Ahahahaa  :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söylemek istediğin birşey varsa dök içini çekinme :) İyi ya da kötü farketmez burada adam öldürmüyoruz ya! :)